احداث سرای محله در تمامی محله های شمالغرب تهران

۳۱فروردین۱۳،

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو تهران از برنامه ریزی برای احداث سرای محله در تمامی محله های شمالغرب تهران خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه دو تهران، شهاب الدین صابونچی با بیان اینکه احداث سراهای محله از جمله اقدامات ماندگار و موثر شهرداری تهران در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی است تاکید کرد: مشارکت معنی دار مردم در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و توجه به نیازهای جوانان در این حوزه از جمله مسائلی است که در سراهای محله دنبال می گردد. 
وی افزود: فعالیت های سراهای محله به گونه ای است که توانسته بخشی از نیازهای فرهنگی شهروندان را بر طرف کرده و به پاتوقی فرهنگی برای حضور جوانان تبدیل شود. 
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه دو تهران همچنین از انجام عملیات اجرایی احداث سرای محله شهید تیموری در این منطقه خبر داد و گفت: با احداث این سرای محله، شمار سراهای محله شمالغرب تهران افزایش یافته و تمامی محله های این منطقه دارای سرای محله می شوند. 
به گفته صابونچی ، این سرای محله در چهار طبقه و با زیر بنای ۱۴۵۰ متر احداث شده که نبازهای فرهنگی و اجتماعی اهالی محله تیموری را پاسخ می دهد. 
وی خاطر نشان کرد: شهرداری تهران با حمایت های فرهنگی از فعالیت های سراهای محله سعی در پاسخگویی به درخواست های شهروندان دارد که ایجاد فضاهایی چون خانه ای.تی، کتابخانه شبانه روزی، کلاس های آموزش های فرهنگی و هنری در سراهای محله از جمله آنهاست./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.