احداث نمایشگاه دائمی و شهرک نمایشگاهی خودرو در ساوه

احداث نمایشگاه دائمی و شهرک نمایشگاهی خودرو در ساوه

عصرخودرو : رییس مجمع امور صنفی شهرستان ساوه از احداث نمایشگاه دائمی و شهرک نمایشگاهی خودرو در این شهر خبر داد.

به نقل از ایسنا، مرتضی سعیدی  اظهار کرد: شهرستان ساوه پتانسیلهای مختلفی به ویژه در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی، فرهنگی و غیره دارد که شکوفایی و تحقق این پتانسیلها نیازمند احداث و برپایی نمایشگاه دائمی است.

وی با اشاره به اینکه احداث نمایشگاه دائمی یکی از نیازهای این شهرستان است، بیان کرد: در حال حاضر به دلیل نبودن نمایشگاه دائمی در این شهرستان مجبور می شویم نمایشگاه‌ها را در مکان‌های مختلف برگزار کنیم که این مکانها شرایط مورد نیاز نمایشگاهی را ندارند.

او با بیان اینکه احداث نمایشگاه دائمی در توسعه و رونق اقتصادی منطقه بسیار تاثیرگذار است، تصریح کرد: در حال حاضر با تحویل گرفتن زمین، عملیات اجرایی احداث نمایشگاه دائمی ساوه در زمینی به مساحت ۲ هکتار در مجاورت شهر صنعتی کاوه جنب ایستگاه هواشناسی این شهر با مشارکت اداره راه و شهرسازی در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان ساوه در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به احداث شهرک نمایشگاهی خودرو در این شهر نیز گفت: به منظور جلب رضایت شهروندان، جلوگیری از سد معبر خودروها در خیابانهای سطح شهر، زیباسازی شهر و ایجاد مکانی مستقل برای این صنوف طرح احداث شهرک نمایشگاهی خودرو در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته کار مکان‌یابی و نقشه‌برداری از زمینی به مساحت ۲ هکتار در مجاورت نمایشگاه دائمی جنب ایستگاه هواشناسی انجام شد که با مشارکت اداره راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث آن در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد.

سعیدی خاطر نشان کرد: احداث شهرک نمایشگاهی خودرو در راستای ارتقای سطح رضایتمندی همشهریان و گامی در راستای رونق اقتصادی منطقه است.

شنبه ۱۱ شهریور   ۹:۵۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.