احداث پایگاه ویژه مدیریت بحران در بوستان ولایت

فروردین ۱۴۰۳

جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹، از احداث پایگاه ویژه مدیریت بحران در بوستان ولایت خبر داد.

محمد باقر علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پایگاه ویژه مدیریت بحران در بوستان ولایت با پیشرفت فیزیکی و تکمیل ۷۰درصدی این پروژه در دست احداث و بهره برداری است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: کلیه پایگاه های ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ تیپ یک و تمامی پایگاه های احداث شده در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران نوع تیپ دواست.
علیزاده ادامه داد:با توجه به ارزیابی و بررسی های انجام شده از سوی ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ و نیاز سنجی در این منطقه، احداث پایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه ۱۹ با نوع تیپ دو در دستور کار این ستاد قرار گرفت.
وی با اشاره به ویژگی های خاص پایگاه مدیریت بحران در بوستان ولایت گفت: پایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه ۱۹ در بوستان ولایت دارای تجهیزات و امکانات تخصصی و کامل ویژه سرویس دهی به طور همزمان به ۳ منطقه هم جوار بوستان ولایت با توجه به فضای بزرگ این بوستان به منظور اسکان اضطراری شهروندان در مواقع بحرانی است.
علیزاده در پایان با اشاره به بخش های مختلف پایگاه مدیریت بحران در بوستان ولایت افزود:پایگاه مدیریت بحران در بوستان ولایت شامل کلاس آموزشی گروه های دوام و مدیریت بحران، اتاق کنفرانس، انبار تجهیزات امداد و نجات دفاتر اداری، اتاق آمادگی، اتاق پدافند غیرعامل، اتاق مدیریت، اتاق اورژانس است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.