احداث یکی از بزرگترین زیرگذرهای باکسی راه آهن شمال در قائمشهر آغازشد

سرپرست راه آهن شمال رزو سه شنبه در حاشیه اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: اجرای این طرح با همکاری خوب شهرداری قائمشهر با راه آهن شمال انجام می شود .

ˈ یوسف گران پاشاˈ ادامه داد: این زیرگذر در یکی از محلات پررفت و آمد قائمشهر انجام می شود که با اجرای آن مشکل ترافیک مرتفع خواهد شد .

وی با اشاره به هزینه شش میلیارد ریالی اجرای این طرح اعلام کرد: برای اجرای هر باکس این طرح ۱۲روز صرف می شود که یکی از این باکسها امروز نصب می شود و دیگری در روز پنجشنبه هفته آتی نصب خواهد شد .

شهردار قائمشهرنیز به خبرنگار ایرنا گفت : زیرگذر ترک محله در دو باکس به طول پنج و ۲۰در پنج و ۲۰ متر احداث می شود.

ˈ عباس صالح زاده ˈ افزود : برای اجرای این طرح شش میلیارد ریال اعتبار نیاز است که راه آهن شمال و شهرداری قائمشهر هزینه اجرای این طرحها را پرداخت خواهند کرد .

وی ادامه داد : ایجاد خیابان های ورودی و خروجی حاشیه این طرح ، بتن ریزی دیوار حائل و ایجاد کانال هدایت آب های سطحی برای این طرح درنظرگرفته شد .

شهردار قائمشهر گفت : ترک محله از محلات پرترافیک شهر قائمشهر است که احداث این زیرگذر نقش بسزایی را در کاهش ترافیک خواهد داشت.

وی افزود : با توجه به گذر مسیر خط راه آهن از درون بافت شهر قائمشهر با همکاری خوب شرکت راه آهن شمال کشور اقدماتی در زمینه ایجاد زیرگذر در مکان های مختلف این مسیر ریلی انجام گرفت./ک/۳

/۷۳۲۹/۴۰۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.