احداث ۴ موقعیت پارکینگ در بوستان جوانمردان ایران

یکشنبه ۲۵ تیر – ۰۶:۰۱:۵۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

از سوی شهرداری منطقه ۲۲ صورت گرفت؛

بزرگنمایی:  

با بهره برداری از فاز اول بوستان جوانمردان ایران ، ۴ محل پارکینگ احداث شده در این بوستان، با ظرفیت حدود ۱۰۰۰ خودرو، پذیرای مراجعه کنندگان به این فضای گسترده تفریحی گردشگری است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « شهرداری منطقه ۲۲ با هدف فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای حضور شهروندان در بوستان بزرگ جوانمردان ایران، ۴ پارکینگ را با دسترسی های مناسب در ضلع جنوب این بوستان احداث کرده که اکنون خط کشی شده و آماده استفاده شهروندان هستند. »
وی افزود: « این پارکینگها با ظرفیت اشاره شده، به صورت روباز در ضلع شمالی بزرگراه شهید حکیم احداث شده اند که شهروندان و مراجعه کنندگان به بوستان جوانمردان ایران، می توانند از میدان المپیک، بلوار دهکده، خروجی بزرگراه شهید حکیم و خیابان طبیعت به آنها دسترسی داشته باشند. »
شهردار منطقه ۲۲ در ادامه خاطر نشان کرد: « ساخت فضای فرهنگی ورزشی تجاری بزرگ جدیدی در این بوستان در دستور کار قرار گرفته که از طریق مشارکت سرمایه گذار ساخته خواهد شد و پارکینگ طبقاتی نیز در این مجتمع اختیار مراجعه کنندگان به بوستان جوانمردان ایران قرار خواهد گرفت. »

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۴۱۲۰۴۳۳۹۴۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.