احداث ۵ دستگاه پارکینگ مکانیزه در منطقه ۱۰ تهران

شنبه ۳۱ تیر – ۰۲:۲۱:۳۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

فرامرز عظیمی خبر داد ؛

بزرگنمایی:  

به منظور افزایش ظرفیت پارک خودروها و استفاده بهینه از فضاهای موجود در منطقه ، چندین پارکینگ مکانیزه و هوشمند به منطقه ۱۰ اضافه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ده ، فرامرز عظیمی شهردار منطقهبا اشاره به اهمیت توسعه پارکینگ های محله ای گفت : یکی از مشکلات منطقه برای احداث پارکینگ ، وجود معابر کم عرض ، کمبود فضاهای عمومی ، بافت فرسوده و جمعیت متراکم است و رویکرد منطقه برای رفع این مشکل استفاده از کارشناسان مجرب و بررسی فضاهای موجود برای توسعه پارکینگ های طبقاتی و مکانیزه است.
وی افزود : برای اولین بار در منطقه ۱۰ و بین مناطق همجوار ، عملیات اجرایی پارکینگ هوشمند در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و ظرفیت ۸۰ خودرو در حاشیه بزرگراه یادگار امام (ره) شروع شده و در دست احداث است تا کمبود فضای پارک در نقاط متراکم منطقه را جبران کند.
 شهردار منطقه از نصب ۵ پارکینگ کوچک مکانیزه در سطح منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد : اوایل سال جاری نخستین پارکینگ مکانیزه با ظرفیت ۱۲ خودرو به صورت پایلوت در خیابان شهید عرب ، جنب پارک آموزش ترافیک راه اندازی شد و هم اکنون با توجه به کارشناسی انجام شده ، پارکینگ های مشابه بر اساس نیاز و با تعیین اولویت های خاص در خیابان های نواب ، محبوب مجاز و خیابان امام خمینی (ره) در دست احداث است.
عظیمی ادامه داد : از دیگر اقدامات منطقه برای رفع مشکلات ترافیکی اجرای طرح پارکبان به صورت پایلوت درخیابان آذربایجان و خیابان رودکی است که برای اولین بار در منطقه اجرا می شود و نقش مهمی در بهبود و روانی ترافیک  ، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دارد.
شهردار منطقه ، احداث پارکینگ های طبقاتی و پارکینگ های موقت روباز با مشارکت و سرمایه گذاری بخش های خصوصی را از دیگر اقدامات منطقه برشمرد و یادآور شد : در همین راستا این منطقه با مشارکت بخش خصوصی ، احداث پارکینگ ۱۲ طبقه در تقاطع خیابان جیحون و خیابان شهید بهنود با  ظرفیت بیش از ۵۰۰ خودرو را در دستور کار قرار داده که با اجرای آن بخش مهمی از مشکلات کسری پارکینگ درمحور یاد شده مرتفع خواهد شد.
در پایان عظیمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای احداث پارکینگ خاطر نشان کرد : این منطقه آمادگی دارد با ارائه تسهیلات و امتیازات ویژه از ظرفیت بخش های خصوصی به منظور احداث و توسعه پارکینگ های عمومی استفاده کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۱۱۴۲۱۳۰۰۰۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.