احسان خواجه امیری برای تیم ملی به صحنه می‌رود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

با حضور وزیر ارشاد و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران

احسان خواجه امیری ترانه تیم ملی ایران را روی صحنه اجرا می‌کند.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،مراسم رونمایی از ترانه تیم ملی در جام جهانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ورزش و جوانان و جمعی از چهره‌های هنری، فرهنگی و ورزشی و … برگزار می‌شود.

احسان خواجه امیری که خواننده ترانه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ است، روز یکشنبه در اجرایی زنده برای اولین بار ترانه تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی را در سالن اجلاس سران اجرا می‌کند.

همچنین قرار است کلیپی که برای بدرقه تیم ملی فوتبال ایران ساخته شده در این مراسم پخش شود. در مراسم روز یکشنبه از سیروس مقدم کارگردان سریال “پایتخت” به همراه یازده هنرمند دیگر نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

در این همایش از شش اثر برگزیده در حوزه خط و نقاشی، قلم زنی و نقش برجسته، فرش دست بافت ایران، کُره فرش جام جهانی و در نهایت موسیقی و ترانه جام جهانی رونمایی خواهد شد.

در ادامه مراسم قرار است از نمایشگاه عکس به عنوان داستان یک صعود که روایت‌گر تصویری از لحظات ناب فوتبال ایران برای صعود به رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، توسط ۱۲ نفر از عکاسان منتخب رونمایی شود. قرار است تعدادی از هنرمندان ایرانی به همراه تیم ملی فوتبال ایران راهی جام جهانی ۲۰۲۴ بزریل شوند.

انتهای پیام

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.