احسان فدایی: «منو حس کن» به زودی منتشر می‌شود

سینما پرس- گروه هفت هنر/ امیر احسان فدایی از مجوز گرفتن البوم «منو حس کن» خبر داد و گفت: د رحال حاضر منتظر انتشار و پخش این آلبوم هستیم.

امیر احسان فدایی خواننده و آهنگساز و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر تمامی مراحل آماده سازی و کار روی آلبوم «منو حس کن» به پایان رسیده است و منتظر انتشار این آلبوم هستیم.

وی افزود: این آلبوم با آهنگسازی خودم و همکاری آهنگسازان مطرحی چون احسان خواجه امیری، پدرام کشتکار و بابک رادمنش و حسین سالاری مقدم کار شده است. و اشعار آن توسط اهورا ایمان، حسین متولیان، دکتر افشین یداللهی و محمد بکرانی سروده شده اند.

فدایی تصریح کرد: آلبوم «منو حس کن» شامل ۱۴ قطعه می شود که بخشی از قطعات مجموعه ای از ترانه های تیتراژ و ترانه هایی است که به صورت دو صدایی به همراه حسین خواجه امیری (ایرج) اجرا شده است. در ابتدا قرار بود این آلبوم ۱۲ قطعه باشد ولی در ادامه دو قطعه دیگر نیز به آن اضافه شد که ترانه تیتراژ شروع و پایان سریال «چمدان» بود.

وی ادامه داد: این آلبوم یک کار کامل و به روز با تم پاپ سنتی و تلفیقی برای نسل جوان است. آلبومی شاد است که با سبکی جدید تنظیم های جدیدی را ارائه کرده است. «خداحافظ»، «حافظ»، «تو مثل من نباشی»، «باورم کن»، «منو حس کن»، «بی تو»، «قسمت»، «تمومش کن»، «فاصله»، «حق به حق دار می رسه»، «نون و ریحون»، «لحظه دیدار»، «منو راحت نمی ذاره» و «غرور» نام قطعات این آلبوم است.

این آهنگساز و خواننده در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر مجوز آلبوم نیز کسب شده است و منتظر انتشار و پخش آن هستیم که امیدوارم هرچه زودتر صورت بگیرد.

انتهای پیام/ص

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۳۳۴


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.