احضار جرج کلونی به دادگاه رسوایی جنسی

جرج کلونی به عنوان شاهد به دادگاه سیلویا برلوسکونی احضار شده است. دادگاهی در میلان که به پرونده رسوایی جنسی این نخست وزیر سابق ایتالیا رسیدگی می کند.

 

Gcloney

 

برلوسکونی متهم به پرداخت وجوه نقدی و جواهرات به کریمه المحروق است؛ رقصنده ای که در هفده سالگی و با نام مستعار «روبی دزد قلبها» در مهمانی های موسوم به «بونگا بونگا» این سیاستمدار حضور می یافت.

 

المحروق رابطه مستقیم با برلوسکونی را انکار کرده اما دادستان را در جریان «صحنه هایی تا لبه بی شرمی» در خانه ای واقع در میلان و متعلق به برلوسکی گذاشته است. او همچنین ادعا کرده که کلونی را در یکی از این مهمانی ها دیده است. کلونی که پیش از این حضور در این مهمانی را انکار کرده، قرار است جمعه آینده به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شود.

 

وکلای برلوسکونی تلاش می کنند تا با شهادت کلونی، اظهارات المحروق را بی اعتبار کنند. کلونی سال گذشته گفته بود که با تیم قضایی برلوسکونی صحبت کرده است و خوشحال می شود که شهادت خود را در دادگاه تکرار کند.

 

دوست قبلی کلونی، الیزابتا کانالیس، نیز به دادگاه فراخوانده شده است. این هنرپیشه سرشناس هالیوودی پیش از این گفته بود که شبی را در خانه برلوسکونی در رم گذرانده است. شبی که او «یکی از شگفت انگیزترین شامگاه های زندگی اش» خوانده بود.

 

کلونی در آن زمان برای ملاقات با برلوسکونی، نخست وزیر وقت ایتالیا، به آن کشور سفر کرده بود تا درباره مسائل دارفور[سودان] رایزنی کند. او به منزل برلوسکونی دعوت شد و به گفته خودش شب را در تختخوابی که ولادیمیر پوتین به برلوسکونی هدیه داده بود گذراند. همانجا بود که از او برای حضور در مهمانی دعوت شد که به دلیل مشغله نپذیرفت.

 

برلوسکونی خطابه غافلگیر کننده ای در دادگاه روز جمعه داشت و هر گونه «ارتباط نزدیک» با المحروق را رد کرد و وجود «صحنه هایی با ماهیت جنسی» را در مهمانی هایش بی اساس خواند.

 

برلوسکونی همچنین فشار آوردن بر پلیس به منظور آزاد کردن المحروق در ماه می ۲۰۱۰ را رد کرد. المحروق در آن زمان به خاطر سوء ظن پلیس نسبت به ارتکاب او به سرقت بازداشت شده بود.

منبع: کافه سینما

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.