احمداصغری مهرآبادی مجری ویژه و قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

وزیر راه وشهرسازی درحکمی مهندس احمداصغری مهرآبادی را به عنوان مجری ویژه و قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر منصوب کرد

خبراقتصادی: وزیر راه وشهرسازی درحکمی مهندس احمداصغری  مهرآبادی را به عنوان مجری ویژه و قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر منصوب کرد.
 
مرکزروابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد: حکم ایشان روز چهارشنبه ۳ مهر انتشار یافته است.
وی پیش از این رئیس سازمان ملی زمین و مسکن وابسته به وزارت راه و شهرسازی بوده و با روی کارآمدن آقای پژمان، وزیر او را برای مدیریت مسکن مهر در نظر گرفته است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. همکار:

    به جرٱت می توان گفت آقای مهندس احمد اصغری مهرآبادی قویترین و باتجربه ترین و دلسوزترین مدیر در حوزه مسکن می باشند ، ایشون ۱۹ سال سابقه مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی را دارند [مشاور وزیر(دولت خاتمی_مهندس عبدالعلی زاده)_معاون وزیر(دولت احمدی نژاد_مهندس سعیدی کیا) _ معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن(دولت احمدی نژاد_مهندس نیکزاد)_قائم مقام وزیر و مجری ویژه مسکن مهر(دولت روحانی_دکتر آخوندی)]و پیش از آن معاون استانداری تبریز_مدیر کل مسکن و شهرسازی استان آذربایجان شرقی ، مدیر کل مسکن و شهرسازی استان آذربایجان غربی و فرمانداری شهرستان نقده و … را در کارنامه خود دارند. ایشون با تجربه ترین شخص حاضر در وزارت خانه به حساب می آیند، به طوری که هر رییس جمهوری و هر وزیری با هر سیاستی و هر جناحی که روی کار آمده به خود لازم دانسته تا به نحوی از این مدیر قدرتمند در یک پست کلیدی در حوزه مسکن استفاده کند. آقای مهندس مهرآبادی در دولت قبلی(احمدی نژاد) به عنوان کاری ترین معاون وزیر در بین معاونین کل وزارتخانه ها انتخاب شدند.ایشان فردی خوش اخلاق بدون حاشیه و سخت کوش می باشند و برای رضای خدا انجام مسئولیت میکنند.به امید موفقیت روز افزون ایشان.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.