احمدزاده: عیدی خوبی به هواداران می‌دهیم

۲۴م اسفند ،

محمد احمدزاده در نشست خبری قبل از بازی با راه آهن گفت: خوشبختانه در بازی فردا محروم نداریم و علیرضا رمضان را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل در اختیار نداریم. البته در تمرین آخر بابک پورغلامی هم دچار مصدومیت شد و احمد آهی هم که مصدوم بود در این هفته دو جلسه با تیم تمرین کرد.

به گزارش ایسنا،او دربارهٔ بازی با راه آهن گفت: بازی فردا در مقابل تیم سخت‌کوش راه‌آهن به اعتقاد من بازی سختی است، چون این تیم از کادر فنی خوبی برخوردار است و برای گرفتن حداقل امتیاز به انزلی می‌آید و این شرایط را برای ما سخت می‌کند. معتقدم که در هفته‌های قبل اقبال بد در نتایج ما تاثیر داشته است. امیدوارم که فردا هواداران ملوان مثل همیشه حامی تیم بوده و با تشویق‌های شرایط روحی بازیکنان را بالا ببرند. همچنین تلاش می‌کنیم که با گرفتن سه امتیاز این بازی عیدی خوبی به هواداران عزیزمان بدهیم چرا که ما هر کاری را که انجام می‌دهیم به خاطر هواداران‌مان است. امیدواریم که از بازی فردای ما لذت کافی را ببرند.

احمدزاده در ادامه گفت: مطمئنا در این چند هفته پایانی از بازیکنان جوان بیشتر استفاده خواهیم کرد، چون اعتقاد داریم این بازیکنان در سال‌های آینده به درد ملوان می‌خورند.

وی همچنین در پایان به حاشیه‌های به وجود آمده در مورد اختلاف نظر با صادق درودگر گفت: هیچ وقت این اتفاق نمی‌افتد که من و صادق درودگر مقابل هم قرار بگیریم. من همیشه به شخصیت و مدیریت صادق درودگر اعتقاد و اعتماد دارم و تا به حال در ملوان چنین مدیری نیامده است. ایشان مدیری لایق برای این تیم است و این را به همه آن‌هایی که می‌خواهند میان ما تفرقه بیندازند می‌گویم که هیچ وقت چنین روزی را نمی‌بینند و دلیل اصلی این موضوع این است که هر دوی ما نسبت به آن‌هایی که تفرقه می‌اندازند شناخت کافی داریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.