احمدزاده: فدراسیون iبه حرف کارشناسان توجه کند

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

محمد احمدزاده در نشست خبری پیش از مسابقه تیم های پیکان و ملوان، گفت: بازی سختی در پیش داریم زیرا پیکان تیم سخت کوشی است و اگر مقابل آنها باهوش نباشیم ممکن است نتیجه بدی کسب کنیم.

وی با بیان این که دوست دارم روند پیروزی های تیم ما ادامه یابد و برای حفظ این روند تلاش خواهیم کرد،اظهارداشت: همه انرژی خود را برای رسیدن iبه این هدف می گذاریم تا هواداران ملوان iبه آنچه استحقاق آن را دارند برسند.

احمدزاده درباره غایبان ملوان در بازی مقابل پیکان، گفت: تعطیلی لیگ سبب شد جلال رافخایی، مازیار زارع و جواد شیرزاد iبه شرایط iبهتری برسند و چند جلسه هم در کنار تیم تمرین کنند ضمن این که سایر بازیکنان نیز شرایط خوبی دارند و بدون غایب iبه مصاف پیکان می رویم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان گفت: گفته های ما فایده ای ندارد اما امیدوارم تیم ملی iبه سمتی برود که استحقاق آن را دارد.

احمدزاده ادامه داد: ما هنوز iبه آنچه حق ما در آسیاست نرسیده ایم و iبهتر است فدراسیون در این شرایط از کارشناسان مشورت بگیرد و iبه طور مثال فدراسیون می تواند از مربیان لیگ راهکار بخواهد تا تیم ملی در مسیر درست و موفقیت حرکت کند.

وی افزود: فدراسیون باید iبه حرف همه کسانی که زندگیشان را در فوتبال بوده اند توجه کنند در حالی که تصمیم گیری ها بدون نظر کارشناسان انجام می شود.

احمدزاده تصریح کرد: من می توانم در این نشست خبری بگویم کجای کار فوتبال ایران ایراد دارد اما iبهتر است که خانواده فوتبال در فضای مناسب حرفهایش را بزند.

وی افزود: می توانم خیلی حرف ها را با دلیل و مدرک بگویم اما زیر سوال بردن تیم ملی در رسانه ها خوب نیست و iبهتر است فدراسیون فوتبال فضایی ایجاد کند تا اهالی فوتبال صحبت هایشان را در فضای فدراسیون و در خانواده فوتبال بزنند و iبه نتیجه برسیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.