احمدی نژاد : امروز آبادانی و تولید اشتغال یک وظیفه و ماموریت اصلی و عمومی است

خبرگزاری آریا – رئیس جمهور گفت : ملت ها قدرتهای فاسد را سرنگون خواهند کرد .
به گزارش خبرگزاری آریا ، احمدی نژاد در جمع مردم شهرستان تازه تاسیس باخرز گفت: اگر قدرت های فاسد حاکم بر جهان ، گوشهایشان را باز نکنند و مواعظ الهی را نشنوند ، دست تقدیر الهی و دست قدرت ملتها به زودی آنها را از مراکز قدرت به زیر خواهد کشید.
رییس جمهور افزود: مواعظ الهی برای سعادت انسان است و خداوند راهها را به سوی خودش باز کرده است .
وی اشغالگری ها ، تجاوزها ، تبعیض ها و فقر و فلاکت های رایج در جهان را ناشی از عملکرد گروهی دانست که تقوای الهی و حقیقت انسانی خود را فراموش کرده اند و راه را برای تسلط شیطان بر اندیشه و رفتار خود گشوده اند.
محمود احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت سازندگی گفت : همه باید دست به دست هم بدهیم و با همدلی و بر اساس برادری و عدالت ، ایران عزیزمان را بسازیم .
رئیس دولت دهم افزود: آنچه که ما باید انجام بدهیم نیازهایی است که به ما اعلام کرده اند ، و فراهم کردن ساختمان ، امکانات و تجهیزات دانشگاهی ، ساخت یک سالن ورزشی ویژه آقایان و یک سالن ویژه خانم ها ، اختصاص تسهیلات برای اشتغال جوانان توسط استاندار از آن جمله است و تأمین آب کشاورزی که اگر لازم باشد از دریای مازندران برای مردم عزیز این شهرستان آب می کشیم.
احمدی نژاد با بیان اینکه باید این شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم گفت : امروز آبادانی و تولید اشتغال یک وظیفه و ماموریت اصلی و عمومی است .
رئیس جمهور افزود : برای رسیدن به نقطه مطلوب ، ما باید پشتیبانی کنیم و امکانات بدهیم و شما جوانان مومن هم باید آستین همت بالا بزنید و همین جا و همین شهرستان را آباد کنید .


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.