احمدی​نژاد: خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است/ آمریکا و رژیم صهیونیستی رفتنی هستند

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در اجلاس بین المللی زنان بیداری اسلامی که امروز سه شنبه در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد، با بیان اینکه ضرورت اصلاح جهان، بیداری انسان‌ها است، افزود: ‌تمام پیامبران اولی‌العزم آمده‌اند تا جهان را اصلاح کنند. عزیزان من اسلام یک دین جهانی است و خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است. خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است. حضرت ابراهیم(ع) منادی اسلام بود، حضرت موسی و حضرت عیسی نیز منادی دین اسلام بودند.
رئیس‌جمهور ادامه داد: خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است و آن اسلام است، پیامبر عزیز ما متعلق به تمام جهان است که پیامبر خاتم است. ایشان پیامبر مردم آمریکا، اروپا و آسیا نیز است. پیامبر بودایی‌ها نیز است و آمده است تا همه را نجات دهد.

اهم سخنان رییس جمهور به نقل از مهر را در ادامه بخوانید: 

–         نظام توسعه برای تسلط بر ملت ها، ابتدا نظام ارزشی آنها را تغییر می دهد، در نظام غرب خودبرتر بینی، استفاده از حداکثر لذت های فردی و قدرت ارزش است اما در نظام اسلامی محبت و مهرورزی ارزش است. بنابراین جهان غرب با تغییر نظام ارزشی به دنبال تسلط بر دیگر ملت های دنیاست.

–         در تحولات اجتماعی نقش زنان مهمتر و اثرگذارتر و ماندگارتر از مردان است. در هر جامعه ای که زنان بیدار شدند آن جامعه بلافاصله دچار تحول شد بنابراین ماموریت سنگینی بر دوش زنان مسلمان است.

–         نوک تیز سلاح ما باید علیه نظام سلطه باشد، چرا که عامل سلطه دیکتاتورها بر منطقه و جهان رژیم صهیونیستی است و تا زمانی که رژیم صهیونیستی برقرار باشد نظام سلطه باقیست و ملت ها روی خوش نخواهند دید. ولی باید مطمئن باشیم که نظام سلطه و آمریکا رفتنی است. رژیم صهیونیستی رفتی است و خداوند عدالت را برقرار خواهد ساخت. 

–         استعمار در زمان برده داری خیلی آشکار بود اما امروز مستکبران با شعار حقوق بشر، دفاع از ملت‌ها و با وعده یک زندگی برتر و پیشرفت سلطه خود را تحمیل می‌کنند. 

–         زشت‌ترین وجوه خفقان و دیکتاتوری در آمریکا حاکم است،‌ همه خیال می‌کنند مردم اروپا و آمریکا آزادند. در حالی که زشت‌ترین نوع خفقان و دیکتاتوری در آمریکاست چرا که یک گروه فاسد سرمایه‌دار صهیونیست در پشت صحنه بر ۳۰۰ میلیون مردم آمریکا و سایر دولت‌های جهان حکمرانی می‌کند.کجا مردم آمریکا آزادی دارند؟ آنها هرگز نتوانستند رئیس جمهورشان را خودشان انتخاب کنند و رئیس جمهور آنان توسط همین گروه فاسد انتخاب می‌شود. 

–         زمانی که می خواهند خاورمیانه را اشغال کنند و سیاست نفت را در اختیار خودشان بگیرند یک چهره وحشی و خشن مانند رئیس جمهور قبلی (بوش) را رئیس جمهور می‌کنند که بیاید به افغانستان وعراق حمله کند و یک میلیون انسان بی‌گناه را بکشد اما زمانی که با مقاومت ملت ها مواجه می‌شود و چهره آمریکا مخدوش می‌شود و راه برای سلطه سرمایه مسدود می‌شود تصمیم می‌گیرند برای تعویض چهره خود شخص دیگری را روی کار بیاورند اما سیاست‌ها همان است. بنابراین بر اساس نوع معادلات جهانی رئیس جمهور را انتخاب می‌کنند.

 –         دیکتاتورهای دیروز و امروز جهان تحت حمایت کسانی است که شعارهای حقوق بشر و آزادی سر می‌دهند، این وضع باید عوض شود و ما نیازمند تحول هستیم و باید تغییرات اساسی در جهان اتفاق بیافتد.

 

–         سازمان ملل می‌تواند در ایجاد تغییرات اساسی در جهان موثر باشد اما امروز سازمان ملل دست کیست؟ چه کسانی آن را اداره می کنند؟ شورای امنیت را چه کسی اداره می‌کند؟ تا یک کشوری می‌آید زنجیرهای استکبار را پاره کند و می خواهد استقلال خودش را حفظ کند تمام ساختارهای بین‌المللی برعلیه آن بسیج می‌‌شوند.پس چگونه باید این تغییر و تحول اساسی در جهان انجام شود لازمه این تغییر و تحول بیداری انسان‌ها است. تا انسان ها بیدار نشوند هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود. 

–         دردوران استعمار یک بار مسلمانان بر علیه مستکبران انقلاب کردند اما آنان ظاهر خود را عوض کردند و با چهره‌ای متفاوت به سلطه گری ادامه دادند که امروز دوباره بیداری مجدد شکل گرفته است لذا باید حواسمان باشد که نوک تیز ما علیه رژیم صهیونیستی باشد تا نظام سلطه فروریزد چرا که عامل سلطه دیکتاتورها در منطقه و جهان رژیم صهیونیستی است و تا زمانی که این رژیم روی کار باشد ملت‌ها روی خوش نخواهند دید.

–         اگر انسان‌ها اراده کنند برای مبارزه با ظلم خداوند برای آنان پیامبری از جنس پیامبران و از جنس پاکی و عدالت خواهد فرستاد. خداوند فرموده است فرزندی از فرزندان پیامبر(ص) اسلام زمانی که ملت ها برای عدالت اراده کنند به همراه حضرت عیسی(ع)‌ خواهد فرستاد.

 /۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.