احمدی‌نژاد از توفیق نیافتن دوستانش در انتخابات نظام پزشکی ناراحت است

۲۸ام بهمن ،
ممتاز نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان در رأی هیأت نظارت انتخابات سازمان نظام پزشکی تجدیدنظر صورت نمی‌گیرد، گفت:
رئیس‌جمهور فکر می‌کند که می‌تواند در هر حوزه‌ای دخالت کند، اما باید بداند که همه مسئولان در هر سمتی باید تابع قانون باشند.

محمدحسین قربانی در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از اظهارات اخیر مسئولان دولتی دربارهٔ تجدیدنظر رد صلاحیت اشخاص رد صلاحیت‌ شده در انتخابات سازمان نظام پزشکی، گفت: اینکه رئیس‌جمهور موضوع بازنگری در صلاحیت نامزدهای رد صلاحیت شده را مطرح می‌کند در انتخابات سازمان نظام پزشکی مسبوق به سابقه نبوده و ما برای اولین بار چنین اقدامی را در طول عمر سازمان نظام پزشکی شاهد هستیم.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متأسفانه رئیس‌جمهور فکر می‌کند که می‌تواند در هر حوزه‌ای دخالت کند اما باید بداند که همه مسئولان در هر سمتی باید تابع قانون باشند.

وی با تأکید بر اینکه تمام تشکیلات صنفی به‌ویژه سازمان نظام پزشکی باید به‌صورت آزادانه و همراه با قانون عمل کند، افزود: سازمان نظام پزشکی نباید دچار حاشیه و سیاسی‌بازی شود، زیرا این اقدامات سبب آسیب دیدن حوزه سلامت می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه مجلس با اقدامات خلاف قانون در هر جایگاهی برخورد می‌کند، یادآور شد:‌ به‌طور حتم نمی‌توان برای خشنودی یک فرد قانون را زیر سؤال برده و اشخاص رد صلاحیت شده را به عرصه انتخابات بازگرداند.

قربانی با بیان اینکه توفیق نیافتن نمایندگان رئیس‌جمهور در انتخابات نظام پزشکی سبب اصلی ناراحتی احمدی‌نژاد است، گفت: رفتار رئیس‌جمهور برای تجدیدنظر در صلاحیت رد صلاحیت شدگان در حوزه سلامت ایجاد تنش می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه تجدید نظر در رأی هیأت نظارت انتخابات سازمان نظام پزشکی به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد:‌ به طور حتم تجدید نظر در این زمینه خلاف قانون بوده و باید با متخلفان برخورد شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مسئولان هیأت نظارت انتخابات سازمان نظام پزشکی زیر بار فشار دولت نمی‌روند، گفت: به‌طور حتم این اقدامات، بی‌حرمتی بی‌سابقه به جامعه پزشکی است.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.