احمدی‌نژاد باتبریک روز نیروی هوایی:هنجارشکنی افسران نیروی هوایی در بهمن۵۷ مجاهدتی بزرگ بود

۱۹ام بهمن ،

رییس‌جمهور با اشاره به بیعت تاریخی جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ گفت: اقدام همافران ارتش در آن روز یک هنجارشکنی و خودشکنی بود که سبب ارتقاء قابل توجهی در سطح انقلاب ملت ایران شد و مجاهدتی بزرگ به شمار می‌آید.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد با تبریک دهه فجر و ۱۹ بهمن – روز نیروی هوایی – اظهار کرد: بدنه نیروهای مسلح همیشه با ملت، برای ملت، در کنار ملت و در مسیر دفاع ملت قرار داشته است.

وی روز بیعت نیروی هوایی با امام خمینی (ره) را روزی تاریخی توصیف کرد و افزود: این اقدام نیروی هوایی نشان‌دهنده جوهره نیروهای مسلح و همدلی آنها با آرمانهای ملت بزرگ و انقلابی ایران است.

احمدی‌نژاد یادآور شد: روز نوزدهم بهمن ۵۷ روزی بود که پیروزی بسیار بزرگی برای انقلاب و ملت حاصل شد و نشان داد که آحاد ارتش و نیروهای مسلح ایران با ملت، برای ملت و حافظ آرمانها و منافع ملت می باشند.

رییس‌جمهور این حرکت افسران نیروی هوایی ارتش را به مثابه اعلام آمادگی آنان برای فداکاری تا پای جان برای ملت ایران توصیف و خاطرنشان کرد: هیچ وقت شادی و شعفی که در نتیجه این اقدام به ملت دست داد و امید، همبستگی و همتی که بیش از قبل در روح انقلاب دمیده شد، فراموش نخواهد شد و این روز را به عزیزان نیروی هوایی، همه نیروهای مسلح و ملت ایران تبریک می‌گویم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.