احمدی‌نژاد با معرفی مشایی قصددارد خودش به عرصه قدرت برگردد

۰۹اردیبهشت،

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: احمدی‌نژاد با استفاده از اسم مشایی می‌خواهد بعد از شش ماه خودش وارد عرصه انتخابات شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه همایش “حماسه فاطمی در لوای ولایت” که به همت حزب موتلفه اسلامی برگزا رشد، در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه شورای نگهبان باید در راستای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی ملاک‌های آنها را بیان کند تا کسانی که رد صلاحیت می‌شوند انگ ضد ولایت فقیه نخورند گفت: شورای نگهبان دقیقا در اعلام تایید عدم صلاحیت‌ها به طور دقیق رفتار می‌کند و اگر بعضی از اشخاص صلاحیتشان تایید نمی‌شود به سبب عدم رجل سیاسی و مذهبی بودن آنهاست که در قالب نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری جایی ندارند.
وی دربارهٔ اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه جلوی من را گرفته‌اند تا بعضی حرف‌ها را نزنم، اظهارداشت: اینگونه اظهار نظرها در راستای این است که بعضی اشخاص ملاک قانون اساسی را رعایت نمی‌‍کنند و می‌خواهند در وادی قدرت باقی بمانند.

عسگراولادی تصریح کرد: چه در دوره هاشمی، چه در دوره خاتمی و چه احمدی‌نژاد آنها پس از دوره دوم برخود می‌دانستند که قدرتشان ادامه داشته باشد به طوری که در دوره هاشمی شاهد بودیم بعضی می‌گفتند ریاست جمهوری وی باید ادامه پیدا کند و یا  در دوره خاتمی لایحه دوقلو را مطرح کردند تا از اختیارات رهبری کاسته و به اختیارات رئیس جمهور اضافه کنند.

وی اظهارداشت: در دولت دهم نیز احمدی‌نژاد در صدد است با اسم مشایی قدرت خود را ادامه دهد تا پس از ۶ ماه خودش وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود و قدرت را در دست بگیرد، چون این اختیار را بر اساس قانون اساسی دارد او می‌خواهد تا مشایی استعفا دهد و او دوباره به عرصه قدرت برگردد.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: احمدی‌نژاد نباید از جانب مردم تصمیم گیرد همچنان که به بنده پیشنهاد کردند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوم اما بنده اعلام کردم که به خاطر اقتضاء جسمی و سنی در این عرصه وارد شوم.
وی گفت: هاشمی و خاتمی نیز باید راه را برای نسل جوان باز کنند.

وی دربارهٔ حضور هاشمی در انتخابات آینده با توجه به اظهار نظری که وی گفته است من نمی گویم نمی‌آیم، گفت: اگر آقای هاشمی وارد صحنه انتخابات شد، شما خواستید به او رای ندهید.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری دربارهٔ معرفی نامزد اصلح از سوی جامعتین تصریح کرد: جامعتین در زمان مقرر گزینه اصلح خود را معرفی خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه از کاندیداهای مطرح در عرصه انتخابات چند نفر به نظر شما شرایط احراز صلاحیت در انتخابات را دارند گفت: از ابتدا اعتقاد داشتم که ۴۰ یا ۴۵ نفر در انتخابات حضور داشتند که از این بین ۱۴ تا ۱۵ شرایط احراز صلاحیت برای انتخابات را دارند.

وی دربارهٔ نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی بعضی از نامزدهای انتخاباتی گفت: این نظرسنجی‌ها می‌تواند برای سنجش محبوبیت نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری مثمر ثمر باشد اما مشروعیت این اشخاص از سوی شورای نگهبان مورد تایید است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری دربارهٔ امکان ائتلاف میان  اصولگرایان گفت: مقدمات ائتلاف بین ائتلاف سه گانه، پنج گانه و پایداری فراهم شده و شاید در یک ائتلاف دهگانه یکی دو نفر را به عنوان گزینه نهایی معرفی کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.