احمدی‌نژاد: در حال اسباب‌کشی به نارمک هستیم

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

محمود احمدی‌نژاد در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که بعضی از رسانه‌های مدعی شدند که قرار است شما در پاستور بمانید با رد این موضوع، گفت: ما در حال اسباب‌کشی به خانه قبلی خودمان در نارمک هستیم و چنین موضوعاتی صحت ندارد.

علاوه بر این مجتبی ثمره هاشمی مشاور ارشد رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی دربارهٔ ایجاد تشکیلات تازهی به نام دفتر رئیس جمهور سابق در نهاد ریاست جمهوری گفت: شما می‌‌توانید جزئیات این مسئله را از آقای الهام جویا شوید.

وی در پاسخ به سوال دیگری دربارهٔ اینکه آیا سفر رئیس جمهور به عراق آخرین سفر خارجی وی خواهد بود، گفت:‌ من در این باره اطلاع دقیقی ندارم.

فارس هم نوشت:
حمیدرضا بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار داشت: آنچه که آقای الهام ابلاغ کرده چیزی است که دولت هشتم نسبت به آن مصوبه داشته که روسای جمهور بعد از پایان ماموریت تشکیلات داشته باشند و در قانون خدمات مدیریت کشوری قید شده که رئیس‌جمهور و معاونش دفتر و محافظ داشته باشند.
وی تصریح کرد: در دولت قبل هم بوده و در دولت هشتم این مصوبه انجام شده ضمن اینکه این کار که آقای الهام انجام دادند برای همه رؤسای جمهور قبل است و سایر روسای جمهور بنا به درخواست خودشان می‌توانند چنین دفتری را داشته باشند.
بقایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بعد از آغاز به کار دولت نهم به آقای خاتمی گفتند از سعدآباد خارج برود یادآور شد: ساختمان با تشکیلات بحث جداگانه‌ای است. یک وقت است که ساختمان در اختیار نهادی قرار بگیرد ولی اینکه پرسنل و محافظ داشته باشند، بحث دیگری است. خود آقای خاتمی هم محافظ دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احمدی‌نژاد با توجه به این مصوبه قصد دارد در پاستور بماند یا نه؟‌گفت: احمدی‌نژاد در پاستور مستقر نمی‌شود. دروغ در کشور بسیار شده است؛ بعضی گفتند آقای مشایی ۳۰۰ سفر خارجی داشته و این دروغ محض است.
وی ادامه داد: همچنین رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس عنوان کرده بود خانواده بنده به آمریکا رفته است در حالی که خانواده من به آمریکا نرفته و ما محترمانه این موضوع را به وی انتقال دادیم اما او برای ما خط و نشان کشید.
وی همچنین دربارهٔ سفر خانواده‌اش به روسیه نیز گفت: خانواده من به روسیه هم نرفته است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.