احمدی‌نژاد: مستکبران بدانندکه ایران صدها نفر مثل آن‌ها را زیر پای خود دفن کرده است

محمود احمدی‌نژاد در آخرین روز سفر خود به استان خراسان رضوی در جمع مردم شهرستان چناران، ادامه داد: مستکبران خیال کردند که ملت ایران مثل برخی‌هاست و نفهمیدند که ملت ایران درخت تناوری است که ریشه در اعماق تاریخ و زمین دارد و شاخ و برگ آن تمام آسمان را در بر گرفته است.

اهم سخنان احمدی‌نژاد را به نقل از ایسنا بخوانید:

  • آن‌ها فکر می‌کنند ما مثل آن‌ها تازه به دوران رسیده‌ایم، در حالی که این ملت‌ صدها مثل شما را زیر پای خود دفن کرده و به جهنم فرستاده است و شما نوچه آن‌ها نیز محسوب نمی‌شوید.
  • ملت ایران ملتی همدل و متحد است و اگر بنا باشد یک روزی جلوی شما گرفته شود و کاری در این زمینه انجام شود، همین مردم چناران و جوانان آن کافی هستند.
  • بالاترین هدیه خدا به انسان عقل است. هر عمل صالحی برای خدا باشد ماندگار است. انسان‌های عاقل به دنبال امور ماندگار هستند و تمام بدبختی‌های بشر در طول تاریخ از ناحیه کسانی بوده‌ است که به جای پیگیری امور ماندگار به دنبال امور گذرا بوده‌اند. تمام جنایت‌ها، کشتارها در طول تاریخ به خاطر این است که عده‌ای به جای این‌که دنبال امور ماندگار باشند به دنبال امور گذرا هستند.
  • می‌بینید که صهیونیست‌ها چگونه به ملت مظلوم فلسطین ظلم و جنایات می‌کنند و به دنبال چپاول و غارت ملت‌های منطقه هستند. ما به آن‌ها می‌گوییم حالا این کار را کردید، غارت کردید، بعد از آن چه؟ شما هم در این دنیا و هم در زندگی ابدی باید پاسخ جنایت‌های خود را بدهید.
  • این لشکرکشی‌ها و تجاوز‌ها به خاطر این است که سردمداران آن به دنبال امور گذرا هستند. اگر مستکبران مقدار کمی از پولی را که برای نابودی کشورهایی چون افغانستان و عراق خرج کردند، صرف ساخت و آبادانی افغانستان و عراق می‌کردند؛ حال مردم این کشورها به جای این‌که ضد آن‌ها باشند، با آن‌ها دوست بودند.
  • اگر کسی به دنبال امور ماندگار باشد، محال است که دست به ظلم بزند و حق کسی را بگیرد. چون ظلم به جای این‌که انسان را بالا ببرد در سراشیبی سقوط رها می‌کند.
  • کارهای زیادی در مورد ساختن ایران صورت گرفته و چهره‌ امروز ایران با گذشته کاملا متفاوت است، ولی ما تا رسیدن به نقطه مطلوب و شایسته فاصله داریم.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.