احمدی‌ نژاد مهمان یک تازه عروس و داماد شد

۳۱فروردین۱۳،

حضور رئیس جمهور در پردیسان برای افتتاح واحدهای مسکن مهر با حواشی مختلفی همراه بود.

حضور رئیس جمهور در پردیسان برای افتتاح واحدهای مسکن مهر با حواشی مختلفی همراه بود.

 محمد احمدی‌نژاد امروز طی سفر به قم سه پروژه مهم عمرانی را افتتاح کرد؛ کمربند ریلی قم، واحدهای مسکن مهر و آب‌رسانی از سرشاخه‌های دز به قم این سه طرح مهم بودند.

زمانی که رئیس جمهور در پردیسان حضور یافت تا واحدهای مسکن مهر ساخته شده در این منطقه را افتتاح کند اتفاقات جالب توجهی رخ داد.

• زمانی که احمدی‌نژاد از تابلوی ورودی ساختمان پرده‌برداری کرد نگاهی به سر تا پای این واحدها انداخت و گفت برویم ببینم چه کرده‌اید.

• اولین خانواده‌ای که در یکی از این واحدها مستقر شده بودند عروس و دامادی بودند که بلافاصله پس از انجام مراسم عروسی مسکن خود را تحویل گرفته و در آن اسکان یافتند؛ رئیس جمهور امروز مهمان ویژه این خانواده دو نفره بود و با این تازه عروس و داماد خوش و بش کرد و لوح و هدیه‌ای هم به آنها داد.

• هنگامی که احمدی‌نژاد قصد خروج از ساختمان را داشت چند نفر از همسایگان هم به طرف او آمدند که مورد تفقد رئیس جمهور قرار گرفتند.

• خبرنگاران رسانه‌های گروهی اصرار بر سوال از رئیس جمهور در خصوص طرح مونوریل داشتند که احمدی‌نژاد در پاسخ به بعضی موضع‌گیری‌ها دربارهٔ این پروژه گفت: مردم قم شایسته این می باشند که از بهترین امکانات ویژه حمل و نقل داخل شهری و به ویژه حمل و نقل ریلی استفاده کنند.

• چند نفر از زنان خانه‌دار مجتمع‌های مسکونی کناری این واحدها وقتی رئیس جمهور را دیدند از پشت حصار محوطه او را صدا زدند و احمدی‌نژاد هم برای پاسخگویی به آنها به کنار دیوار محوطه رفت و مشکلات واحدهای مسکونی را از زبان ساکنان آنها شنید.

• زمانی که احمدی‌نژاد قصد سوار شدن به بالگرد و رفتن به محل تصفیه‌خانه آب قم را داشت چند نفر از اهالی پردیسان با سرعت خود را به او رساندند و رئیس جمهور هم از سوار شدن به بالگرد اجتناب کرد تا پاسخگوی آنها باشد که در این هنگام سیل جمعیت به سمت او سرازیر شد.

• رئیس جمهور پس از دقایقی که با مردم سخن گفت و مشکلاتشان را شنید از نیکزاد وزیر راه و شهرسازی خواست مطالبات مردمی را یادداشت و پیگیری کند و پس از پاسخ دادن به ابراز احساسات مردم سوار بالگرد شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.