احمدی مقدم:اقدامات ناجا در بحث عفاف و حجاب موثر بوده است

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار’اسماعیل احمدی مقدم’ روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب با اقدامات نیروی انتظامی در کشور بهبود نسبی پیدا کرده و تعداد مراکز فحشاء، فساد و پارتی ها نیز بطرز قابل توجهی کاهش یافته است.

وی افزود: استفاده از آنتن های گیرنده ماهواره نیز در بین خانواده ها بطور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

فرمانده ناجا تاکید کرد: البته با مجموعه تهدیدات و تهاجمات فرهنگی که علیه ما وجود دارد، حفظ وضع موجود هم کار مهمی است.

احمدی مقدم با بیان اینکه ناجا در مبارزه با ناهنجاریهای اخلاقی، همت بالایی دارد، گفت: اقدامات ناجا باید با اقدامات ایجابی و پیشگیرانه دستگاه های دیگر تکمیل شود.

وی درعین حال خاطرنشان کرد:اگر بستر ناهنجاری توسط دستگاهی فراهم و به پیامد آن نیز بی توجهی شود و تمهیدات و پیشگیری لازم هم صورت نگیرد و در آخر هم بخواهد نیروی انتظامی را درگیر کند، این کار، پسندیده و اخلاقی نیست.

وی اظهار داشت: دستگاه های دیگر باید از اختیارات و صلاحیت خود در پیاده سازی این مهم استفاده کنند.

احمدی مقدم در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه رشوه گیری در نیروی انتظامی در حال ریشه کنی است، افزود: عقوبت ارتکاب به این جرم از سوی ماموران نیروی انتظامی، بطور حتم اخراج است.

وی ادامه داد: گرفتن رشوه در جرایم ثبت شده در بین کارکنان ناجا بسیار کم است و اگر کسی رشوه داد، مامور آنرا ضمیمه برگ جریمه می کند و گزارش می دهد و ما به همان میزان بلکه بیشتر، مامور را مورد پاداش مادی قرار می دهیم.

احمدی مقدم گفت:کسانی که تصور پیشنهاد رشوه را دارند باید بدانند پیشنهاد رشوه برای عبور از قانون موجب گرفتاری خودشان می شود، پس بهتر این است بی قانونی نکنند تا بخواهند از مسیرهای غیرقانونی مشکل خود را حل کنند.

مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان قم، امروز با حضور سردار سرتیپ پاسدار’اسماعیل احمدی مقدم’ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سالن همایشهای دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان انتظامی، سپاه علی ابن ابیطالب(ع)، بسیج و جمعی از مسوولان استانی ترتیب یافته بود،از خدمات سردار سرتیپ دوم پاسدار

‘مهدی توکلی’ فرمانده سابق انتظامی استان قم قدردانی و سردار سرتیپ دوم پاسدار ‘کاظم مجتبایی’ به مدت سه سال بعنوان فرمانده جدید انتظامی این استان معرفی شد.ک/۳

۵۵۳/ ۳۸۰/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۶۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.