احمدی نژاد؛ دوستت داریم

۲۴م اسفند ،

به گزارش ایرنا، پدران، مادران، فرزندان و صاحبان خانه های مسکن مهر امام صادق (ع) مشتاقانه برای مصافحه با رییس جمهوری تلاش می کردند.

شدت ابراز علاقه مردم به گونه ای بود که آقای احمدی نژاد برای پاسخ به محبت ها و قدردانی های مردم به کابین خودرو رفت و به صورت چهره به چهره با آنان به گفت و گو پرداخت.

در ارتباط چهره به چهره رییس جمهوری با مردم فریاد دکتر، دوستت داریم شدت بیشتری گرفت و صاحبان مسکن مهر با زبان ساده و سرشار از مهربانی از اینکه آنان را به آرزوی خانه دار شدن رسانده است، تشکر کردند.

بسیاری از از مردم درخواست های خود را در قالب نامه به دست رییس جمهور رساندند و آقای احمدی نژاد مشتقانه نامه ها را دریافت می کرد.

آقای احمدی نژاد در دریافت نامه ها به نوجوانان نیز توجه داشت و به اطرافیان دستور می داد که نامه های نوجوانان و جوانان را دریافت کنند و با بلند کردن دست خود به سوی مردم در جهت های مختلف به ابراز احساسات آنان پاسخ می داد.

همچنین آقای احمدی نژاد به درخواست گفت و گوی مستقیم با یکی از بانوان برای کمک با درمان بیماری همسرش و یک جوان برای کمک به جراحی قلب باز پاسخ مثبت داد و برای حل مشکلات آنان دستورهای لازم را صادر کرد.

مردم با قدردانی و تشکر از خادمان ملت ثابت کردند پشتیبان همه جانبه تلاش خالصانه و بی وقفه دولتمردان در آبادانی کشور و رفع مشکلات می باشند.

رییس جمهوری در دیدار با مردم و پاسخ به درخواست های آنان بیان کرد که زمان بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر بیست ساله شده است.

مردم از ˈعلی نیکزادˈ وزیر راه و شهرسازی نیز به خاطر اهتمام ویژه در ساخت مسکن مهر تشکر و قدردانی کردند.ک/۴

۵۱۷/۵۵۹

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.