احمدی نژاد:میراث فرهنگی بسترگاه زندگی متعالی یک ملت است

به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد شامگاه یکشنبه در آیین ثبت جهانی گنبد قابوس، بنای ۱۰۰۶ ساله و بلندترین برج آجری جهان در شهرگنبدکاووس افزود: استکبار و شیطان نخستین کار که می کند افراد را با هویت فرهنگی شان بیگانه می سازند و سپس با تصویر یک زندگی سعادتمند، ملتها را تشویق می کند رابطه شان را با گذشته خود قطع کنند و به او بپیوندند.

رییس جمهوری با بیان اینکه استعمارنو رابطه ملتها را با فرهنگ وفطرت انسانی قطع کرده است اظهار داشت: ببینید اکنون دنیا به کجا رسیده و چه چیز از آن باقی مانده است.

احمدی نژاد گفت: شرابیط کنونی به گونه ای است که میلیون ها انسان به دنیا می آیند و بدون اینکه طعم انسان بودن را بچشند از دنیا می روند.

وی اظهارداشت: حقیقت انسان در این شرایط له شده و چیزی از آن باقی نمانده است .

وی تصریح کرد: دلیل شرایط کنونی به خاطر این است که عنصر فرهنگ، حقیقت انسان، میراث فرهنگی و ارزش های الهی را از زندگی خارج کرده اند.

رییس جمهوری ، انسان را منهای فرهنگ، بی معنا دانست و گفت فرهنگ به انسانیت انسان معنا می دهد وانسان خالی شده از فرهنگ فاقد ارزش است و معنایی ندارد.

احمدی نژاد، رییس جمهور سابق آمریکا را نمونه بارز یک انسان بی فرهنگ دانست و اضافه کرد: او برای نجات سرمایه داری و صهیونیست ها همراه با تیم و گروه خود و افراد پشت صحنه تصمیم گرفت که به چند کشور حمله کند و بهانه آنرا نیز ایجاد کرد.

وی گفت:آنها هجوم بردند و یک میلیون نفر را کشته و انسان های بی شماری را مجروح ساختند .

رییس جمهوری، این نکته را یاد آور شد که هرکس به هرنسبت از هویت فرهنگی اصیل و ارزش های برامده از فطرت الهی خود جدا شود به همان نسبت از خود دور می شود .

سیام ۹۰۱۲

ادامه دارد …

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.