احمدی نژاد: این لوس بازی است که بگوییم برای برگزاری اجلاس خرج نکرده ایم/ملتی که می خواهد دنیا را مدیریت کند باید هزینه کند

به گزارش خبرآنلاین، احمدی‌نژاد در  گفت‌وگویی که از شبکه یک سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود در ارتباط با دستاوردهای شانزدهمین اجلاس بین‌المللی جنبش غیرمتعهدها در تهران به ایراد سخن پرداخت و گفت: با ریاست عدم تعهد اصلا به دنبال آن نیستیم که مساله جمهوری اسلامی را حل کنیم.
رئیس جمهور در اظهاراتی که در آن از «افرادی» انتقاد می کرد و از آنها نام نبرد با اشاره تلویحی به قطعنامه شانزدهمین جنبش عدم تعهد اظهار داشت: از این اجلاس سوء استفاده موردی و خاص نکردیم. بودند افرادی که به دنبال این بودند و ما مقاومت کردیم و اصلا نمی خواهیم بهره برداری خاص کنیم. وی تصریح کرد: هنر ما این نیست که از ریاست خودمان در جنبش عدم تعهد برای مساله هسته ای مان استفاده کنیم.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هزینه هایی که برای برگزاری اجلاس شده است گفت این لوس بازی است که بگوییم برای برگزاری اجلاس خرج نکرده ایم. بعضی ها میخواهند بگویند خرجی نکردیم. چرا خرج نکردیم؟! خوب خرج کردیم! به هر حال ملتی که می خواهد دنیا را مدیریت کند باید هزینه کند.

وی با بیان اینکه بهترین ها را باید برای مهمانانمان بیاوریم با اشاره به اتومبیل های میهمانان اجلاس گفت: من احمدی نژاد نباید اشرافی گری کنم.
احمدی نژاد درباره نتایج اجلاس عدم تعهد گفت: اصلا معادلات بین الملل را به نفع ایران عوض کردیم.
اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.