احمدی نژاد: دوره تاریخی مستکبران به سر آمده است

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی ن‍ژاد روز یکشنبه در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری اظهار داشت: به لطف خداوند بزرگ آرمان های الهی و انسانی و آرزوهای فطری و تاریخی بشر محقق خواهد شد و پرچم توحید و یگانه پرستی و عدالت به دست ذخیره الهی و صاحب این ماه، حضرت مهدی (عج) و یاران او و صالحان در سراسر گیتی برافراشته خواهد شد. در آن زمان نشانه ای از زورگویان و صهیونیست ها و از ظلم و ستم و تحقیر انسان ها باقی نخواهد بود.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران برای ساختن و اعتلای سرزمین نورانی ایران و احقاق حقوق اساسی خود، تردیدی به خود راه نخواهند داد، اظهار داشت: ملت ایران به همراه سایر ملت ها با اندوخته تقوا و ذخایر معنوی ماه مبارک رمضان، در برابر زیاده خواهان و مستکبران و در جهت احقاق حقوق خود و استقرار توحید و عدالت و کرامت انسان در جهان، مصمم تر و قوی تر خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد ذره ای از حقوق آنان تضییع گردد.

احمدی نژاد در این دیدار همچنین ضمن تبریک عید فطر و بیان اینکه ماه مبارک رمضان ظرفی استثنایی در تمرین عبودیت و اعتلای انسان در پیشگاه حق تعالی است، گفت: جوهر اصلی این ماه پرهیز از گناهان، پالایش روح و جان از آلودگی ها و تعلقات، بازگشت به فطرت الهی خویش و اندیشیدن به قله های آسمان است.

وی اظهار داشت: این ماه، ماه توجه مستمر به خدای تبارک و تعالی، از طریق اعمال صالح و روزه داری، انابه و تضرع، اقامه نماز، احسان و مهرورزی به دیگران و ذکر خداوند متعال است که اگر چنین شد، راه تعالی و کمال گشوده گردیده است و بن بستی نخواهد بود و درهای رحمت، برکت و روزی گشوده می گردد، کارها آسان می شود، گناهان پوشیده می شود و انسان متقی به عظمت و کبریایی حق تعالی بیشتر توجه می کند، و او را بزرگ می شمارد.

رییس جمهوری تصریح کرد: انسان روزه دار در این ماه با ایمان به حق تعالی و بریدن از طواغیت به عروه الوثقی، متمسک می گردد و بدین ترتیب تحت ولدیت خداوند متعال قرار می گیرد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه روشن است که صاحب و مقتدای این ماه شریف، ولی الله الاعظم است، خاطرنشان کرد: انسان کامل، باب الله است که با هدایت او انسان از ظلمت ها خارج و به نور می رسد، عنایات آن حضرت بر ملت ایران و سایر مسلمانان و بلکه جامعه بشری پوشیده نبوده و نیست.

رییس جمهوری با بیان اینکه شاهد بودیم که ملت عزیز ایران و سایر مسلمانان در این ماه مجاهدت های فراوانی کردند، گفت: ملت ایران و سایر مسلمانان در تمام ماه و در شب های قدر با اقامه نماز و تضرع و انابه و با تلاوت قرآن و با احسان به دیگران، خود را برای انجام ماموریت های بزرگ الهی و برای برپایی توحید، عدالت و کرامت و آزادی و همه ارزش های الهی در زمین آماده کردند.

سیام**۱۷۲۳**۱۵۴۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۴۰۳۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.