احمدی نژاد مسئولیت مشکلات اقتصادی را پذیرفت

چکیده: خیلی از مسائل و مشکلات پیش آمده در سطح اجتماعی و اقتصادی و در سطح منازعات بین قوا، در سایه تعامل و همکاری حل خواهد شد.

علی اصغر زارعی در خصوص جلسه اخیر فراکسیون اصولگرایان با رئیس جمهور اظهار داشت: نشست اخیر فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی که با حضور آقای احمدی‌نژاد برگزار شد، نشست خوبی بود و به اعتقاد من این نشست‌ها باید در سطح فراتری بین هیات دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

زارعی ضمن اشاره به پیامدهای برگزاری اینگونه نشست‌ها در ادامه افزود: خیلی از مسائل و مشکلات پیش آمده در سطح اجتماعی و اقتصادی و در سطح منازعات بین قوا، در سایه تعامل و همکاری حل خواهد شد.

وی ادامه داد: راهبرد دشمن برای پیشبرد اهدافش ایجاد اختلاف بین مسوولان نظام است. ما باید این فرصت را از دشمن بگیریم. این فرصت باید زمینه نشست‌های مشترکی را فراهم کند که بتوانیم به راهکارهای کاربردی دست پیدا کنیم.

نماینده مردم تبریز با اشاره به راهکار‌هایی که مجلس و هیات دولت برای خروج از شرایط فعلی می‌توانند ارائه دهند گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای تسهیل اجرای امور می‌تواند قوانینی را تصویب کند و از طرفی دیگر قوه مجریه می‌تواند با ارجاع مشکلاتی که امکان بررسی آن‌ها در کمیسیون‌های تخصصی وجود دارد با مجلس همکاری و تعامل داشته باشد.

به گفته زارعی موضوع اصلی امروز ایران این است که قوه مجریه و قوه مقننه در تعامل با یکدیگر مسیر را برای حضور مردم در صحنه فراهم کنند.

احمدی‌نژاد مسئولیت مشکلات اقتصادی را پذیرفت

زارعی به مباحث مطرح شده در این نشست اشاره و تصریح کرد: مباحثی همچون مشکلات اقتصادی، تعامل میان مجلس و دولت، عدم تنش زایی بین سران قوا در این جلسه مطرح شد. با توافق حاضران در نشست قرار شد که این جلسات ادامه پیدا کند.

وی حضور احمدی‌نژاد در این نشست را متفاوت از قبل دانست و افزود: احمدی‌نژاد در این جلسه متفاوت از قبل ظاهر شد. او با روی گشاده از انتقاداتی که به عملکرد دولت در حوزه اقتصاد داشتیم، استقبال کرد و مسئولیت مشکلات اقتصادی پیش آمده را پذیرفت.

عضو کمیسیون شورا‌ها تعامل مجلس و دولت را در شرایط فعلی مناسب‌ترین راهکار برای خروج از شرایط فعلی دانست و خاطر نشان کرد: این الگو، الگوی مناسبی است که می‌تواند در بخش‌های دیگر نیز اثر گذار باشد و بر اساس آن می‌توانیم حرکتی رو به جلو داشته باشیم.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.