احمدی نژاد iبه رهبر انقلاب نامه بنویسد/ نمایندگان سوال از رئیس جمهور را پس می‌گیرند

این مطلب در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص پس گرفتن سوال از رئیس جمهور با توجه iبه لزوم وحدت در کشور بیان نمود: بنده فکر می نمایم iبه سمت لغو سوال از رئیس جمهور پیش برویم؛ چراکه بنده از ابتدا هم معتقد بودم سوالاتی که از رئیس جمهور مطرح است باید در جلسات مشترک و یا نمایندگان سوال نماینده در جلسه مشترک با آقای رئیس جمهور مطرح نمایند.

به گزارش انتخاب iبه نقل از مهر، علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نوزدهمین، نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه خبرگزاری مهر حضور پیدا نمود.

بروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره iبه تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت قوا گفت: مقام معظم رهبری در گذشته طی چندین نوبت تذکر داده بودند که سران قوا مباحث مرتبط با اختلاف نظرات خود را رسانه ای نکنند،

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در گذشته راهکار مدبرانه  شورای حل اختلاف میان قوا  که آیت‌الله شاهرودی در راس آن است مطرح نموده بودند، گفت: فرض بر این بود که با این جایگاه مدبرانه شاهد استمرار طرح اختلافات میان قوا در جامعه نباشیم.اما متاسفانه اختلاف میان قوا در چند وقت اخیر رسانه ای شد و مقام معظم رهبری ناگزیر شدند که یک تذکر جدی iبه سران قوا دهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مساله ای که مایه خوشبختی و خوشنودی است این است که با فاصله کوتاهی روسای قوای مقننه و قضاییه در نامه ای مکتوب iبه ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

وی تصریح نمود: هم اکنون افکار عمومی منتظر این است که رئیس جمهور نیز iبه عنوان رئیس قوه مجریه کار مشابهی را انجام دهد و نامه ای را خطاب iبه رهبر معظم انقلاب بنویسد و ما شاهد انسجام در سطح سران قوا باشیم.

بروجردی در ادامه iبه لزوم وحدت سران قوا در شرایط فعلی اشاره نمود و گفت: دشمن امروز در مقابل ما با همه امکانات صف آرایی نموده و با جنگ فرهنگی، اقتصادی و اطلاعاتی، سایبری و دیگر انواع جنگ ها یک عرصه گسترده را بر علیه ملت ایران بسیج نموده اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان نمود: عقل و تدبیر حکم می نماید در مقابل لشکرکشی عظیم دشمن با حداکثر اتحاد و انسجام مقابل دشمن ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم دشمن از تصور اختلافات داخلی ما سوءاستفاده کند، لذا معتقدم تعبیر رهبر معظم انقلاب در خصوص خیانت بودن اختلاف افکنی در کشور بسیار مهم و دقیق است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت در خصوص پس گرفتن سوال از رئیس جمهور با توجه iبه لزوم وحدت در کشور بیان نمود: بنده فکر می نمایم iبه سمت لغو سوال از رئیس جمهور پیش برویم؛ چراکه بنده از ابتدا هم معتقد بودم سوالاتی که از رئیس جمهور مطرح است باید در جلسات مشترک و یا نمایندگان سوال نماینده در جلسه مشترک با آقای رئیس جمهور مطرح نمایند.

وی تصریح نمود: با توجه iبه اینکه تریبون مجلس، یک تریبون باز جهانی است، نباید iبه گونه ای عمل کنیم که دشمن از آن سوءاستفاده کند. فکر می نمایم با توجه iبه سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب زمینه برای پس گرفتن سوال از رئیس جمهور آماده است.


خبرگزاری انتخاب |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.