احمدی و مهدی زاده فینالیست شدند

۰۲م آذر ،

در دومین روز از رقابتهای کاراته قهرمانی جهان؛

در ادامه دومین روز از بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در پاریس در وزن منهای ۶۷ سعید احمدی و در وزن ۶۰- کیلوگرم امیر مهدی زاده به فینال رقابت ها دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، در بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان که با حضور ۱۴۳۵ کاراته کا از ۱۱۳ کشور جهان در پاریس فرانسه درجریان است، در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم سعید احمدی در نیمه نهایی موفق شد رام روپ از آمریکا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و گام به فینال رقابتها بگذارد. این آمریکایی پیش از رقابت با احمدی تریان تافیلیس قهرمان ۲۰۱۰ جهان از یونان را شکست داده بود.

احمدی پیش از مبارزه با کاراته کای آمریکایی موفق به شکست حریفانی از سری لانکا، بلاروس ، مراکش، آرژانتین و آلمان شده بود.

امیر مهدی زاده در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز پس از پیروزی بر مخسیوف ازبکستانی با نتیجه ۳ بر یک در گام دوم نماینده مالزی را ۳ بر صفر برد تا مقابل رندون قهرمان پان امریکن از کلمبیا قرار بگیرد. در این مبارزه مهدی زاده موفق شد ۲ بر صفر به برتری دست یابد. مهدی زاده در مبارزه چهارم مقابل کایا از ترکیه قرار گرفت و ۷ بر ۳ پیروز شد. کایا پیش از مبارزه با مهدی زاده، میشل جولیانی ایتالیایی نایب قهرمان جهان و دارنده طلای اروپا را شکست داده بود.

این کاراته کای ۲۳ ساله قمی در آخرین مبارزه برای رسیدن به فینال موفق شد آنتیک از صربستان را شکست دهد و راهی پیکار نهایی وزن منهای ۶۰ کیلو گرم مسابقات جهانی شود.

تمامی مسابقات رده بندی و فینال کاتا و کومیته انفرادی روز شنبه ۴ آذر برگزار می گردد/آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.