احمد جمشیدیان: اگر مس را ببریم کار بزرگی کرده‌ایم

۳ م دیماه ،

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: در طول ۳ سال قبل در بازی‌های مقابل مس در کرمان تنها ۳ امتیاز گرفته‌ایم و اگر بتوانیم مس را شکست دهیم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: تیم مس در مقایسه با اول فصل بسیار تفاوت کرده است و بسیار منظم تر بازی می‌کنند و اگر یک بازی را بیشتر برده بودند هم اکنون در رده بالاتری قرار داشتند. همیشه بازی در کرمان برای ما سخت بوده است، به طوری که در ۳ بار قهرمانی پیاپی در ۳ سال قبل در کرمان تنها یک بار توانسته‌ایم تیم مس را شکست دهیم و ۲ بار بازنده بوده‌ایم. اگر بتوانیم مس را شکست دهیم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

وی افزود: تیم مس بازیکنان تاثیر گذار بسیاری دارد و اگر این بازی را ببریم از نظر روحی بهتر خواهیم شد. ما در ۲ هفته پایانی نیم فصل توانستیم قهرمان شویم و در جام حذفی ۲ بازی سخت را پشت سر گذاشتیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان تصریح‌کرد: روند تیم سپاهان یک روند مثبت بوده است و خوشبختانه در نیم فصل چند بازیکن خوب را جذب کردیم. در بازی با مس مصدوم نداریم و با ترکیب کامل به کرمان می‌رویم.

جمشیدیان خاطرنشان‌کرد: روی کاغذ کمترین امتیاز را در کرمان گرفته‌ایم، اما همیشه بازی‌های ما در برابر مس جذاب و پر گل بوده است و به اعتقاد من هر تیمی از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند برنده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر روز سه‌شنبه ۵ دی از ساعت ۱۵ در کرمان به مصاف تیم مس می‌رود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.