احمد شهید نظرات اقلیت‌های ایران را در گزارش خود منعکس نکرد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عضو انجمن بانوان آشوری‌های تهران گفت: به همراه ۳۰ نفر دیگر از اقلیت‌های قومی و مذهبی از نزدیک با احمد شهید دیدار داشته و نظرات خود را با او در میان گذاشتیم اما وی موقع نوشتن گزارش، هیچ کدام از این موارد را رعایت نکرده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، ماری یونانی عضو انجمن بانوان آشوری‌های تهران در هفتمین نشست تخصصی بررسی گزارش احمد شهید در باشگاه خبرنگاران گفت: من یک آشوری وابسته به کلیسای آشوری شرق بوده و این اطمینان را به همه می‌دهم که احکام مربوط به آشوری‌ها در تمام ایران بدون هیچ مشکلی اجرا می‌شود.

وی افزود: کلیسای شرقی آشوری در سطح ایران در روزهای یک‌شنبه همیشه باز بوده و دعای ربانی و مراسم مذهبی بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود و تمامی روزهای اعیاد مخصوص مثل کریسمس، آشوری‌ها مراسم‌های خود را حتی با حمایت و حفاظت نیروهای انتظامی اجرا می‌کنند.

ماری یونانی تصریح کرد: در ایران حتی یک زندانی به خاطر آشوری بودن نداریم و از تمام آزادی‌ها برخوردار هستیم.

وی اظهار داشت: من مسئول سازمان زنان غیردولتی هستم که در امور خیریه و آموزشی فعالیت کرده و با سایر سازمان‌های غیردولتی مسلمان در این زمینه همکاری داریم و حتی به صورت متقابل از نظرات هم در موضوعات مختلف بهره مند می‌شویم.

ماری یونانی خاطرنشان کرد: به همراه ۳۰ نفر دیگر از اقلیت‌های قومی و مذهبی از نزدیک با احمد شهید دیدار داشته و نظرات خود را به وی منعکس کردیم؛ احمد شهید در ظاهر نظرات ما را قبول کرده و وعده داده که در گزارش‌هایش آنها را خواهد آورد اما موقع نوشتن گزارش، هیچ کدام از این موارد را رعایت نکرده است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.