احمد شهید دستاویزی برای تداوم اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی

اردیبهشت ۱۴۰۳

یک کارشناس سیاست خارجی رژیم غاصب صهیونیستی را بزرگ‌ترین دشمن جمهوری اسلامی ایران خطاب کرد و گفت: “احمد شهید” گزارشگر حقوق بشر نیز دستاویزی برای تداوم اقدامات خصمانه و اتهام‌زنی‌های این رژیم جعلی است.

“سید جلال فیاضی” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دور تازه مذاکرات ایران و ۱+۵ در ۱۶ و ۱۷ آبان ماه، گفت: سخنرانی دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل از یک سو و نشست وزاری خارجه ایران و کشورهای عضو ۱+ ۵ از سوی دیگر که سبب شد فضای مذاکرات را وارد مرحله تازهی کند، یکی از نقاط عطف در جریان پرونده هسته‌ای کشورمان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه طرح پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران به گروه ۱+۵ که با استقبال طرف غربی رو به رو شد عامل مثبت دیگری برای ارزیابی کردن فضای مذاکرات ایران و ۱+۵ و تسریع روند این نشست محسوب می‌شود، تصریح کرد: طبیعی است که این روند دشمنانی دارد؛ کسانی که منافع خود را در وجود تنش میان ایران و غرب و همینطور باز بودن پرونده هسته‌ای کشورمان می‌بینند.

فیاضی با تاکید بر اینکه این اشخاص با فرافکنی در روند مذاکرات ایران و ۱+۵ در پی رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه می باشند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان پروژه ایران‌هراسی است که در این راستا غرب در تلاش است تا با دروغ‌پردازی‌هایش علیه جمهوری اسلامی ایران، چهره نادرستی از کشورمان در جهان به نمایش بگذارند.

این کارشناس سیاست خارجی رژیم غاصب صهیونیستی را بزرگ‌ترین دشمن جمهوری اسلامی ایران خطاب کرد و افزود: “احمد شهید” گزارشگر حقوق بشر دستاویزی برای تداوم اقدامات خصمانه و اتهام‌زنی‌های این رژیم جعلی است.

فیاضی ادامه داد: احمد شهید گزارشات غیر مستندی در رابطه با حقوق بشر  و نقض آن از سوی ایران و عیله کشورمان مطرح می‌کند و این درحالی است که بزرگ‌ترین نقض حقوق بشر در دنیا توسط آمریکایی‌ها با پروژه شنودی که از رهبران دنیا و مردم مختلف جهان انجام داده‌اند رخ می‌دهد اما می‌بینیم که این مسئله با سکوت کامل خبری رسانه‌های دنیا رو به رو می گردد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با بیان اینکه کارشکنی‌های غرب علی‌رغم ایجاد مشکلات بسیار بسیار بر سر مذاکرات ایران و ۱+۵ نمی‌تواند این مسئله را چندان تحت تاثیر قرار دهد، خاطر نشان کرد: ایران بر اساس منافع ملی و همچنین حفظ حقوق قانونی خود در چارچوب معاهده “ان پی تی” این مذاکرات را پیش خواهد برد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.