احیای شب‌های قدر در جوار حرم سیدالکریم(ع)

فروردین ۱۴۰۳

ویژ‌ه برنامه‌های احیای شب‌های قدر همزمان با شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مدیر کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، گفت: مراسم معنوی شب‌های قدر در روزهای شنبه ۵ مرداد، دوشنبه ۷ مرداد و چهارشنبه ۹ مرداد با تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین‌المللی از ساعت ۲۲ آغاز و تا ۲ بامداد به طول می‌انجامد.
وی ادامه داد: همچنین مراسم سخنرانی و احیاء شب‌های قدر از اولین شب قدر تا سومین شب پر برکت قدر به همراه مرثیه خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مصلی بزرگ ری برگزار می‌شود.
آجرلو در ادامه افزود: این مراسم به طور مستقیم از طریق پایگاه اطلاع رسانی آستان به نشانی www.abdolazim.com پخش خواهد شد.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان گفت: مراسم رمضان با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر ویژه آقایان و خانم‌ها برگزار می‌شود.
مدیر کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی آستان سیدالکریم در پایان خاطر نشان کرد: سخنرانی، مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ترتیل خوانی قرآن کریم و برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدا جوایز متبرکه به قید قرعه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.