احیای شب نشینی به سبک رمضان

چهارشنبه ۴ مرداد – ۰۱:۰۷:۵۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در مساجد غرب پایتخت برگزار می شود؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- به سنت سالیان کهن تهران،شب های رمضان ساکنان غرب پایتخت با خانواده شهدا وچهره های برتر در مساجد سپری می شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز،   این فرهنگسرا با هدف معرفی وترویج ارزش ها و بهره گیری از الگوهای اخلاقی دوران دفاع مقدس  اقدام به اجرای برنامه ای با عنوان «شب نشینی به سبک رمضان» کرده است.
بر اساس این گزارش در این برنامه که  ۴ نوبت برپا می شود،با حضور شهروندان در مساجد، ضمن اجرای یک مجموعه برنامه فرهنگی تربیتی  از خانواده شهدا تقدیر می شود .
در این مراسم ،همچنین چهره های برتر شهر ومنطقه  از فعالیت های خود می گویند. حضور روحانیون وبرپایی مسابقه ، قرائت قرآن با حضورقاریان بین المللی از دیگر بخش های برنامه به شمار می آید.
در نخستین دوره  از این برنامه مراسم با حضور ساکنان محله مهرآباد جنوبی در مسجد فاطمه الزهرا(س) برپا خواهد شد. همچنین در این مراسم حجت الاسلام برمایی کارشناس برنامه آبی آسمانی شبکه تهران سخنرانی  و قاریان برجسته  به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید می پردازند. این برنامه در ششمین شب از ماه صیام ( ۴ مرداد ) برگزار می گرددو علاقمندان می توانند جهت شرکت در آن از ساعت ۹٫۳۰ دقیقه به نشانی مهرآباد جنوبی ، خیابان توکلی . نبش کوچه شهید اصفهانی مراجعه نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۳ تماس حاصل نمایند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۵۱۳۰۷۵۴۶۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.