احیای مجدد خانه احزاب مفید نیست

اردیبهشت ۱۴۰۳

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند که احیای خانه احزاب مفید و ثمربخش است در حالی که این امر نتیجه عکسی در برخواهد داشت.

“اسدالله بادامچیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت مجدد خانه احزاب اظهار داشت: احیای دوباره خانه احزاب با ترکیب قبل امکان‌پذیر نیست، چراکه در این‌صورت اشخاص به دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب تقسیم‌ می‌شوند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند که احیای خانه احزاب مفید و ثمربخش است درحالی که نتیجه عکسی در برخواهد داشت.

بادامچیان به عدم حضور خود در خانه احزاب در صورت فعالیت مجدد آن اشاره و تصریح کرد: تاکنون از من به عنوان عضو سابق خانه احزاب دعوتی به عمل نیامده است.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه  با اشاره به اتفاقات رخ داده در حاشیه مراسم استقبال از رئیس‌جمهوری کشورمان بیان داشت: احترام به رئیس‌جمهور در هر شرایطی لازم است، ضمن اینکه ارائه نظرات و دیدگاه‌ها با شرط رعایت اصول اخلاق، ادب و احترام از هر دو طرف را آزاد می‌دانم.

لازم به ذکر است “حسین کاشفی” عضو حزب منحله مشارکت، در گفتگو با “روزنامه اعتماد” از احیای دوباره خانه احزاب و برگزاری ششمین مجمع  در صورت تایید  وزارت کشور خبر داده بود.

گفتنی است انتخاب “حسین کاشفی” به عنوان رئیس خانه احزاب از سوی اصلاح‌طلبان به دلیل تمامیت‌خواهی آن‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات مورد اختلاف حریانات سیاسی آن زمان مطرح بود، چرا که حزب منحله مشارکت به همراه سازمان مجاهدین خلق از جمله احزابی بودند که از سوی سیتم امنیتی و قضایی کشور ملغی اعلام شدند (اینجا).

شایان ذکر است که دولت دهم بر همین اساس در سال ۸۸ ساختمان مرکزی خانه احزاب را به منظور جلوگیری از ادامه فعالیت‌هایشان بازپس گرفته بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.