احیای بافت فرسوده بجای مسکن مهر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

به گزارش ممتاز، جواد خوانساری در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان(ایسنا) دربارهٔ ادامه ساخت و ساخت مسکن مهر در دولت تازه اظهار کرد: باید کیفیت، تجهیزات و زیربنای این واحدها مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود: باید پیش از ساخت واحدهای تازهی همچون مسکن مهر، مکان مناسب ساخت و ساز فراهم شود و به جای ساخت واحد تازه بدون زیربنا در اطراف شهرها، ساخت و احیای واحدهای مسکونی در بافت فرسوده را که دارای امکانات زیربنایی هستد، ادامه دهیم.

به گفته خوانساری در شهرهای تازه به اندازه کافی شاهد رشد جمعیت بودیم و باید برای جلوگیری از افزایش جمعیت شهری ساخت و سازهای این واحدها را در روستاها و شهرهای کوچک‌تر افزایش دهیم.

رییس انجمن شرکت‌های ساختمانی با بیان اینکه برای تولید مسکن در اطراف شهرها نیاز به ساخت معابر و راه‌های ارتباطی است، افزود: باید شرایط ادامه ساخت این واحدها در وزارت راه و شهرسازی بررسی شود و طرح‌های اولیه مورد بازنگری قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در پروژه مسکن مهر بعضی واحدها با مشکل مواجه شده‌اند،گفت: با توجه بیشتر به بافت فرسوده می‌توان ضعف در این بخش را نیز برطرف کرد.

خوانساری دربارهٔ کیفی‌سازی ساختمان‌ها اظهار کرد: شرکت‌های ساختمانی نیز در این جهت فعالیت می‌کنند تا سرمایه‌های ملی به خوبی به بهره‌برداری برسند.

آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.