احیای سازمان مدیریت گامی در جهت ارتقای جایگاه منابع انسانی کشور/ انجام پیش‌بینی لازم برای هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ۹۳

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون نظارت راهبردی ریاست جمهوری از تقدیم لایحه بودجه در ۱۵ آذرماه با انجام پیش‌بینی‌های لازم برای هدفمندی یارانه‌ها در لایحه خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛محمدباقر نوبخت در حاشیه آیین پنجمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با ادغام دو معاونت نظارت راهبردی و توسعه انسانی ریاست جمهوری گامی در جهت ارتقای جایگاه منابع انسانی کشور در منطقه و جهان است.  
 
وی تصریح کرد: شأن ایران در عرصه جهانی و منطقه‌ای در توسعه منابع انسانی مطلوب است ولی شأن ملت ایران فراتر از سطح کنونی می‌باشد. 

معاون نظارت راهبردی ریاست جمهوری با ابراز امیدواری از فعالیت‌های دولت در جهت ارتقا جایگاه منابع انسانی کشور افزود:‌ توسعه بدون پرداختن به منابع انسانی میسر نیست و در این زمینه باید یک نهاد رسمی متولی توسعه فعال شود.  
 
نوبخت گفت: به دستور ریاست جمهوری دو معاونت مذکور در قالب یک سازمان روزآمد،‌چابک و کارآمد می‌تواند توسعه منابع انسانی ایران اسلامی را در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی ارتقا دهد.  
 
وی خاطرنشان کرد: ایران در چهار رده تقسیم‌بندی منابع انسانی در منطقه در جایگاه بالا قرار دارد.  
 
معاون نظارت راهبردی ریاست جمهوری تاکید کرد: لایحه بودجه ۹۳ در ۱۵ آذرماه با در نظر گرفتن پیش‌بینی‌های لازم در رابطه با هدفمندی یارانه‌ها ارائه می‌شود.  
 
انتهای پیام/  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.