احیای علوم پزشکی ایران در این مقطع زمانی اشتباه بود

۲۱فروردین۱۳،

06-153.jpg

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: تشکیل مجدد دانشگاه علوم پزشکی ایران در مقطع فعلی که وزارت بهداشت در اجرای طرح پزشک خانواده با مشکلات و کمبودهای بودجه‌ای و مشکلات دارویی دست و پنجه نرم می‌کند، اشتباه بزرگتری محسوب می‌شود.

دکتر حریرچی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهار کرد: ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران با دانشگاه علوم پزشکی تهران از ابتدا از لحاظ روشی و دلایل انجام، اشتباه قابل توجهی بوده است.

وی با بیان اینکه احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران در مقطع فعلی که وزارت بهداشت در اجرای طرح پزشک خانواده با مشکلات و کمبودهای بودجه‌ای و مشکلات دارویی دست و پنجه نرم می‌کند، اشتباه بزرگتری محسوب می‌شود، اظهارکرد: نباید وقت و انرژی مسوولین و کارکنان در این تصمیم‌گیری‌های ناگهانی و هزینه‌ساز که هزینه‌های فوق‌العاده ایجاد می‌کند، صرف شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، تاکیدکرد: صرف‌نظر از دلایل موافقان و مخالفان ادغام و احیای دانشگاه علوم پزشکی ایران در هر دو مقطع باید از رییس‌جمهور دربارهٔ چرایی ادغام و احیای دانشگاهی پرسش شود، چرا که این تغییرات در دولت وی و توسط وزرای این دولت انجام شده است.

حریرچی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی از ابتدا ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران در دانشگاه علوم پزشکی تهران اشتباه بوده است و هم‌اکنون در این مقطع زمانی احیای مجدد این دانشگاه نیز اشتباه است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.