احیای وقف مستلزم روحیه حسینی است

۱۵م آذر ،

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست مشترک با معاونین مدیران سازمان اوقاف طی این هفته گفت: باید با روحیه حسینی، جهادی و انقلابی در مسیر احیای سنت حسنه وقف حرکت کنیم.

 
 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سازمان اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی افزود: اوقاف به نام امام حسین (ع) است و نباید با حساب های مادی به سراغ احیای وقف برویم بلکه با روحیه حسینی، جهادی و انقلابی باید حرکت کنیم و حضور اشخاص متدین انقلابی برای پیشبرد امور لازم است.
 
رئیس سازمان اوقاف تصریح کرد: قیام امام حسین (ع) آثار بسیاری در طول تاریخ داشته و انقلاب اسلامی از آثار آن است امام خمینی هم فرمودند (نهضت ما حسینی است)
 
وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام جنگ ۸ ساله را بر ایران تحمیل کردند و رزمندگان اسلام با پیروزی از امام حسین (ع) عملیات های موفقیت آمیزی را انجام دادند و توانستند دشمن را شکست بدهند و این پیروزی با ایمان و توکل میسر شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین محمدی خاطرنشان کرد: مقاومت ۳۳ روزه حزب الله لبنان، سرنگونی ۴ مهره آمریکا در منطقه و مقاومت ۸ روزه غزه همه از نتایج قیام امام حسین (ع) است و در مقاومت ۸ روزه غزه گنبد آهنین اسرائیل شکسته شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.