اخاذی ۴ مامورنما در منطقه نارمک تهران

۳۰م آذر ،

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک، از دستگیری چهار مامور قلابی در محدوده شرق تهران که با حمل تجهیزات قلابی از شهروندان اخاذی می‌کردند، خبر داد.

روزگار نو:  سرهنگ نظری پور، رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک، از دستگیری چهار مامور قلابی در محدوده وحیدیه، خبر داد و گفت: این متهمان با حمل تجهیزات نظامی قلابی از شهروندان اخاذی می‌کردند و با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محدوده فوق در خصوص اقدامات مجرمانه چهار مامور قلابی که حمل تجهیزات نظامی از آنها اخاذی کرده بودند، پرونده‌ای تشکیل و تیم‌های انتظامی این یگان برای بررسی موضوع دست به کار شدند.

وی افزود: بنابر اقدامات انجام شده تحقیقات تیم‌های تجسس این یگان برای شناسایی اشخاص مورد نظر آغاز که پس از انجام تحقیقات مشخص شد که این متهمان که گودرز، سعید، ابراهیم و فرهاد نام داشتند با حمل تجهیزات نظامی و قلابی ضمن ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان اقدام به اخاذی از آنها می کنند.

سرهنگ نظری پور در ادامه گفت: با تکمیل شدن تحقیقات و محرز شدن جرایم این اشخاص، تیمی از ماموران این یگان برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و پس از شناسایی محل تردد آنها، طی عملیاتی غافلگیرانه هر چهار نفر را هنگام پرسه‌زنی با خودرویشان در محله مذکور شناسایی و بازداشت کردند.

سرپرست کلانتری ۱۲۷ نارمک در ادامه افزود: این متهمان در ابتدا خود را مامور معرفی کرده و قصد داشتند با جو سازی و ایجاد درگیری از دست ماموران رهایی پیدا کنند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران موفق نشده و در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران این یگان، هر چهار نفر به جرم خود مبنی بر جعل عنوان، حمل و تهدید شهروندان با سلاح قلابی و همچنین اخاذی از شهروندان اعتراف کردند.

در بازرسی از خودروی این متهمان یک دستگاه بیسیم قلابی، دستبند قلابی، گاز اشک آور، مواد مخدر و یک کارت های شناسایی جعلی کشف و ضبط شد که به همراه پرونده برای بررسی های بیشتر در اختیار دادسرای رسالت قرار گرفت.

افکار نیوز


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.