اخباری کوتاه از تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، فارس و کرمانشاه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

تعزیرات حکومتی قاچاقچیان کالا در خراسان رضوی و کرمانشاه را محکوم نمود. هم‌چنین واحد‌های صنفی متخلف در فارس جریمه شدند.

به گزارش تفسیری ایسنا، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی شهرستان بجستان طی بازرسی‌های خود مقادیری کالای قاچاق شامل انواع البسه خارجی که به نحو ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

دراین جهت با اعلام شکایت گمرک مشهد، پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کاشمر ارجاع و با توجه به محتویات موجود در پرونده، متخلفین علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از ۱۰۲میلیون ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در حق صندوق دولت محکوم شدند.

هم‌چنین در جهتی حمایت از حقوق مصرف نمایندگان واجرای مطلوب قانونی هدفمندی یارانه ها و با عنایت به گزارش تفسیری بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت درچند نوبت در استان فارس مبنی برگرانفروشی وعدم ایفای تعهدات ازسوی چند واحدصنفی متخلف دراین استان پرونده هایی دراین خصوص درشعب تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

دراین جهت پس ازانجام تحقیقات لازم وسیر مراحل قانونی ، شعب یادشده با توجه به مستندات موجود درپرونده‌ها تخلفات انتسابی را محرز تشخیص و واحدهای متخلف را به پرداخت جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم نمودند.

هم‌چنین طی گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در جهتی نظارت بر بازار از دو انبار لاستیک خودرو بازرسی که ۲۲۹۱ حلقه لاستیک احتکار شده کشف و ضبط شد.

در گزارش تفسیری دیگری ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز از شناسایی و کشف یک باند قاچاق دام که اقدام به قاچاق ۱۲ نفرشتر نموده بودند، خبر دادند که پس از تنظیم صورتجلسه موضوع به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع و با توجه به مستندات موجود در پرونده متخلفین به پرداخت بیش از ۲۸۶ میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.