اخبار امروز رادیو ایران/رادیو ایران و” روی خط المپیک”

از جمله برنامه های این هفته رادیو ایران می توان به ” روی خط المپیک”،”نگاه روز” و ” والعصر” اشاره کرد.

بررسی مسائل فرهنگی – اجتماعی بهزیستی در “نگاه روز”
به گزار ش خبرگزاری ممتاز،   در برنامه “نگاه روز” کاری از گروه فرهنگ رادیو ایران که یکشنبه های هر هفته از ساعت  ۱۵:۳۰ به سردبیری زهرا فقیه میرزایی  پخش می شود، فردا اول مرداد ماه با حضور دکتر نظم ده با توجه به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور مسائل فرهنگی آنان مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.
بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی افراد تحت پوشش بهزیستی ، چگونگی تبلیغات توسعه پیشگیری از معلولیت از موضوعاتی است که توسط کارشناسان برنامه دکتر کاظم نظم ده رئیبس مرکز توسعه پیشگیری و ترک اعتیاد و دکتر علی شاه حسینی دکترای  مدیریت برنامه ریزی فرهنگی  بررسی می شود.
نگاه روز یکشنبه ها به تهیه کنندگی جواد فیاضی ، کارشناس مجری رسالت بوذری و گزارشگری احمدرضا صدر از رادیو ایران پخش می شود.

رادیو ایران و” روی خط المپیک”
برای پاسخ به نیاز  مخاطبان ، رادیو ایران  با برنامه ورزشی “روی خط المپیک” به بررسی این رخداد مهم ورزش می پردازد.
احمدی موحد سردبیر “روی خط المپیک ” با اعلام این خبر گفت: ” روی خط المپیک به بررسی آمادگی کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به المپیک لندن ۲۰۱۲ می پردازد.
به گزار ش خبرگزاری ممتاز، موحد یکی از ابتکارات “روی خط المپیک”را   پخش صوت و مصاحبه چهره های مطرح افراد خارجی و ترجمه آن دانست و افزود : در ۳۰ دقیقه روی ریتم تند همراه با اطلاعات کامل و دقیق حتی ناگفته های المپیک سی ام نیز گفته می شود.ضمن اینکههر روز به یکی از رشته های ورزشی سر می زنیم و با مسئولان  فدراسیون و ورزشکاران  صحبت می کنیم.
موحد با اشاره به بخش معرفی کشورهای مطرح حاضر در المپیک گفت: این  بسیار جذاب و شنیدنی است همچنین در بخش حاشیه های المپیک  به بیان حاشیه های المپیک به غیر از کشور ایران می پردازیم .
“روی  خط المپیک” از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷ به سردبیری و اجرای محمد رضا احمدی ، تهیه جواد فیاضی پخش می شود که تبنا میر کریمی و شهرام نوروزی  احمدی را در اجرا همراهی می کنند.

معرفی قاریان برجسته بین المللی در” والعصر”
در برنامه عصرگاهی  “والعصر” کاری از گروه اندیشه رادیو ایران که به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز از  از ساعت ۱۷:۱۵ به مدت  یک ساعت پخش می شود، قاریان برجسته بین المللی ایرانی و خارجی معرفی می شود.
به گزار ش خبرگزاری ممتاز، وحید بیات سردبیر”والعصر” با اعلام این خبر گفت: علی رضا فتحی پور و محمد نصر آبادی در زیباترین نغمه ها  به ترجمه و شرح مختصری از آیات قرآنی می پردازند.  همچنین هر روز یک موضوع قرآنی بررسی می شود.
میکس نیایش و بیان کلمات کوتاه در خصوص قرآن از دیگر بخش های این برنامه قرآنی است که به تهیه کنندگی محمد بخشایش و گویندگی فاطمه آل عباس پخش می شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.