اخبار باشگاه استقلال؛ پرسپولیس یازدهم است و ما صدرنشین

۰۹ام بهمن ،

اخبار باشگاه استقلال؛ پرسپولیس یازدهم است و ما صدرنشین

فارس: خبرها باشگاه استقلال : فوتبال آنلاین : هواداران تیم استقلال از وزیر ورزش درخواست کردند تا دست مدیرعامل این باشگاه را بگیرد.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم استقلال ۲ روز پس از دربی ۷۶ از ساعت ۱۵ امروز در حالی در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد که تمامی بازیکنان این تیم نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شده و هیچ مصدومی در ترکیب آبی‌پوشان دیده نمی‌شد.

*حنیف عمران‌زاده که در تمرین دیروز پس از برخورد با کیانوش رحمتی منجر به آسیب‌دیدگی او شده بود در خصوص این اتفاق با این بازیکن صحبت می‌کرد.

*امیر قلعه‌نویی در ابتدای تمرین امروز حدود ۵دقیقه به صحبت پرداخت و از بازیکنان خواست تا بازی با پرسپولیس را فراموش کنند و به دیدار مقابل پیکان فکر کنند.

*مرحله اول تمرین آبی‌پوشان گرم کردن و حفظ توپ بود که بازیکنان در گروه‌های ۶ نفره این کار را انجم می‌دادند.

*دوربین برنامه ۹۰ در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و به تهیه گزارش در مورد اتفاقات دربی پرداخت. همچنین خبرنگار برنامه ۹۰ با هواداران تیم استقلال صحبت کرد که آنها درخواست می‌کردند که وزیر ورزش و جوانان به خاطر مشکلات مالی دست فتح‌الله‌زاده را بگیرد و همچنین طرفداران اعلام می‌کردند که فردوسی‌پور مجری خوبی است و اگر مدتی از او انتقاد می‌شد به خاطر شرایط آن زمان تیم استقلال بود.

*آقا وسط یکی از آیتم‌های اصلی تمرین امروز بود که کرکری خاصی میان بازیکنان ایجاد کرده بود و نکونام، صادقی، مجیدی و منتظری این کرکری را انجام می‌دادند.

*تمرین تیم استقلال ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه به پایان رسید و قرار است بازیکنان این تیم فردا از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه مجدداً برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کنند.

عمران‌زاده: تیم یازدهم جدول کری نمی‌خواند

حنیف عمران‌زاده در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم یازدهم جدول که کری نمی‌خواند. قبول دارم که آنها بهتر از دربی قبل بازی کردند و ما چنین انتظاری را نداشتیم اما نمی‌دانم چرا اینقدر کری می‌خوانند.

وی ادامه داد: پرسپولیس ۴ دربی را به ما باخته است ولی ما آنقدر برایشان کری نخواندیم. انگار آقایان آن ۴ برد متوالی استقلال را یادشان رفته که حالا در یک دربی که با نتیجه مساوی تمام شده، فکر می‌کنند برنده شده‌اند.

عمران‌زاده تصریح کرد: اگر قسمت بود که در فینال جام حذفی با پرسپولیس بازی کنیم و آنها بتوانند خودشان را به ما برسانند در آن صورت در خدمت پرسپولیس خواهیم بود.

ماجدی: شیرینیِ بسیار دل آدم را می‌زند

میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین استقلال در مورد انتخاب سرمربی تیم جوانان اظهار داشت: ما می‌خواهیم خروجی کارمان در جام جهانی ۲۰۲۴ جوانان دیده شود. یک مربی ایرانی انتخاب می‌کنیم زیرا به مربی خارجی اعتقادی ندارم.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در مورد  اینکه این مربی بیکار است یا نه، گفت: ما به دنبال یک مربی هستیم که اکنون شاغل است و به دنبال مربی بیکار نمی‌رویم.

وی در مورد صحبت‌های سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: صحبت‌هایی که او می‌کند شیرین است اما شیرینی بسیار دل آدم را می‌زند. اگر او می‌خواهد در فوتبال بماند باید تعامل برقرار کند. اگر من پاسخ حرف‌هایش را در قبل دادم به این خاطر بود که او در مورد مدیر عامل ما صحبت می‌کند. هر کسی باید حد خودش را نگه دارد. اگر شیرینی در مورد مجموعه باشگاه خودش صحبت کند، ما ایرادی به این مسئله نمی‌بینیم اما وقتی در مورد استقلال صحبت می‌کند پاسخش را می‌دهیم.

صادقی: تیم یازدهمی از تساوی با صدر‌نشین باید هم خوشحال باشد

امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: دربی را فراموش کرده‌ایم و فقط برای دیدار مقابل پیکان آماده می‌شویم.

وی در پاسخ به صحبت‌های پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه استقلال از دست آنها فرار کرد گفت: من ۱۱ سال است که برای پرسپولیسی‌ها کری نخواندم و هیچ زمان حرفی نزدم اما برای اولین بار این کار را انجام می‌دهم و دعا می‌کنم که پرسپولیس دو بازی ماقبل فینال خود را ببرد و در آنجا آنها را ببینیم.

وی تاکید کرد: البته آنها حق دارند که اینقدر خوشحال باشند به قول آرش برهانی حرف خوبی زد که گفت وقتی تیم یازدهم جدول با صدر‌نشین مساوی می‌کند خوشحال هم می‌شود.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.