اخبار باشگاه استقلال ؛ تمرین زیر سایه شکایت شش امتیازی رینالدو

۲۷م دیماه ،

اخبار باشگاه استقلال ؛ تمرین زیر سایه شکایت شش امتیازی رینالدو

فارس: خبرها باشگاه استقلال : فوتبال آنلاین : کمیته انضباطی فیفا باشگاه استقلال را به سبب طلب رینالدو به کسر ۶ امتیاز تهدید کرد.

به گزارش فوتبال آنلاین درحالی که باشگاه استقلال چندی قبل اعلام کرد طلب رینالدو بازیکن اهل پرو را پرداخت کرده است این پول به این بازیکن نرسیده و وی با شکایت دوباره از استقلال به کمیته انضباطی فیفا این باشگاه را در معرض کسر امتیاز قرار داده است.

این بازیکن که در زمان مدیریت امیر واعظ آشتیانی با استقلال قرارداد داشته است مبلغ ۱۸۰ هزار دلار از استقلال طلب داشت که علی فتح الله زاده ابتدا ۸۰ هزار دلار به وی می دهد و در بخش دوم ۱۰۰ هزار دلار دیگر به حساب وی می ریزد اما ظاهرا به سبب اشتباه صرافی که مسئولیت انتقال این پول را بر عهده داشته پول به رینالدو نمی رسد.

۱۰ روز قبل فیفا در نامه ای محرمانه به فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض دوباره رینالدو از باشگاه استقلال و احتمال کسر ۶ امتیاز از این تیم را به اطلاع می رساند.

باشگاه استقلال در تلاش و رایزنی است تا این مشکل را تا قبل از اجرایی شدن حکم فیفا برطرف کند.

اکنون استقلال با ۴۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

فتح‌الله‌زاده: صراف متواری شده، اما نمی‌گذاریم فیفا از استقلال امتیاز کسر کند

علی فتح الله زاده دربارهٔ نامه فیفا به فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت دوباره رینالدو از باشگاه استقلال گفت: این بازیکن از زمان واعظ آشتیانی از باشگاه استقلال طلبکار بوده است. ما با توجه به مهلت فیفا در یک بخش ۸۰ هزار دلار به او دادیم. بخش دوم پول او ۱۰۰ هزار دلار بود که از طریق یک صرافی این پول را پرداخت کردیم مثل اینکه شماره حسابی که از رینالدو داشتیم اشتباه بوده و این پول به صرافی برگشت می خورد اما این صرافی که در ایران هم هست این موضوع را به ما نگفته و در عوض رسیدی مبنی بر اینکه پول به دست رینالدو رسیده به ما داده است.

وی افزود: ما از طریق مراجع قضایی به دنبال این صرافی متواری هستیم. مملکت قانون دارد و یک نفر نمی تواند با وجود داشتن مجوز صرافی چنین کاری کند. من ۱۰ روز قبل متوجه این نامه فیفا شدم و البته هنوز نامه را نخواندم اما در حال مذاکره با فیفا هستیم تا این پول را به رینالدو بدهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که اگر باشگاه نتواند این پول را بدهد ۶ امتیاز از این تیم کسر می گردد، گفت: ما تمام ضرر و زیان کاری که صرافی کرده را می گیریم و نمی گذاریم کار به کسر امتیاز برسد و تا قبل از اینکه فیفا بخواهد حکم بدهد این پول را می دهیم.

فتح الله زاده در ادامه این گفت و گو در مورد میزبانی استقلال در جام حذفی از سپاهان گفت: اکنون منتظر ۱۰۰ هزار هوادار هستیم تا با حضور آنها بتوانیم سپاهان را شکست دهیم. اگر هواداران بیایند می توانیم سپاهان را شکست دهیم هر چند که کار سختی پیش رو داریم.

خوشحالی استقلالی‌ها دوام نداشت

 

تیم استقلال از ساعت ۱۵ امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه های آماده سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی پوشان بازیکنان اصلی که در دیدار مقابل مس کرمان به زمین رفته بودند بنا به تشخیص سرمربی این تیم استراحت کردند و تنها خسرو حیدری و مهدی رحمتی برنامه های آماده سازی خود را ادامه دادند.

* بازیکنان استقلال از اینکه در دیدار با سپاهان در جام حذفی میزبان شده اند خوشحال بودند و در این راستا صحبت می کردند. البته این خوشحالی با شنیدن خبر شکایت رینالدو از استقلال و احتمال کسر امتیاز دوام بسیاری نیاورد. 

* کادر پزشکی استقلال به دستگاه «شوکر قلب سیار» مجهز شد و از این دستگاه برای مسابقات آینده تیم استقلال در صورت لزوم استفاده خواهد کرد.

*فرهاد مجیدی که از دقیقه ۶۰ بازی با مس به زمین رفته بود در تمرین امروز حاضر نشد.

*عباس محمدرضایی، سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده پس از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی در کارهای گروهی استقلال شرکت کردند.

*امیر قلعه نویی پس از گذشت ۱۰ دقیقه از آغاز تمرین آبی پوشان با لباس شخصی وارد چمن شد و حدود ۲۰ دقیقه کارهای گروهی را زیر نظر گرفت و سپس به زمین چمن مصنوعی مجاور محل تمرین رفت و با نونهالانی که در آنجا بازی می کردند عکس یادگاری انداخت.

* شاهرخ بیانی امروز نظاره گر تمرین استقلال بود.

*مسئولان کمپ باشگاه استقلال در حال تمرین و ساختن قسمت هایی از سکوهای تماشاگران می باشند و به همین دلیل بارهای شن و ماسه با کامیون وارد کمپ می شد.

*محور اصلی تمرین آبی پوشان دویدن دور زمین و ارسال پاس های کوتاه و فوتبال داخل تیمی در قالب دو گروه بود.  

* تیم استقلال روز جمعه ساعت ۱۲ تهران را به مقصد رامسر و سپس انزلی ترک می کنند و پس از بازی ساعت ۱۹:۳۰ شنبه به تهران باز می گردند.

دیدار دو تیم روز شنبه هفته آینده برگزار می گردد.

شاید دربی زیبا نشود

امیر قلعه‌نویی در تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با ملوان مسابقه سختی است، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و سخت تر از آن این است که مقابل تیم خوب و مردمی ملوان بازی می‌کنیم اما خوشحالیم که ملوان هم برای فوتبال بازی کردن به میدان می‌آید .

وی در مورد اینکه استقلال همواره در انزلی مشکل داشته و زمین ورزشگاه تختی ناهموار است گفت: زمین انزلی قطعاً از زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان بهتر است، در اصفهان زمین سفت بود ،البته استقلال برای هر شرایطی خودش را آماده می‌کند.

سرمربی استقلال درمورد تهدید فیفا مبنی بر کسر ۶ امتیاز از استقلال به سبب بدهی به رینالدو گفت: این مسئله مربوط به مدیریت است و به ما ربطی ندارد، تمام فکر و ذکر ما باید داخل زمین باشد و این مسئله هم کار مدیریتی است. البته مدیریت باشگاه استقلال این مسئله را خودشان حل و فصل می‌کنند.

وی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی گفته است ممکن است به بازیکنان ۲ اخطاره پرسپولیس استراحت بدهد تا به دربی برسند گفت: ما فقط به ملوان فکر می‌کنیم.

قلعه نویی در مورد میزبانی از سپاهان در جام حذفی گفت: فکر می‌کنم خود اصفهانی‌ها هم از اینکه بازی در تهران است خوشحال باشند، زیرا سپاهان هم خوب فوتبال بازی می کند و بازیکنان تکنیکی دارد. هردو تیم فوتبال بازی می‌کنند اگر قرار بود بازی به این زیبایی در فولادشهر برگزار شود قطعاً از کیفیت آن کم می‌شد.

سرمربی استقلال درمورد بازی فرهاد مجیدی در مقابل مس کرمان گفت: مجیدی با روزهای اوجش فاصله دارد اما زحمت خودش را کشید.

وی در مورد مصدومان و محرومان استقلال در بازی با ملوان گفت: فقط خسرو حیدری مصدوم است و سایر بازیکنان به این بازی می‌رسند، محمدرضایی هم به این بازی خواهد رسید. امروز هم به بازیکنانی که مقابل مس ۹۰ دقیقه بازی کردند استراحت دادیم.

سرمربی استقلال درمورد عکس گرفتنش با نونهالان فوتبالیست گفت: اینها سرمایه‌های مملکت می باشند شاید از بین آنها ۲ یا ۱۰ بازیکن خارج بیاید اما مسئله مهم این است که آنها از نظر روحی و روانی به آرامش برسند این مسائل مهم‌تر از مسائل دیگر است، در کنار تمرین استقلال آمدیم عکسی هم با آنها گرفتیم .

قلعه‌نویی در مورد اینکه استقلال چه زمانی به بلوغ کامل تاکتیکی می‌رسد گفت : ما در لیگ قهرمانان آسیا به بلوغ کامل تیمی می‌رسیم .

وی در مورد اینکه یعنی در دربی هم استقلال به بلوغ نمی‌رسد گفت: متری نیست؛ شاید دربی زیبا شود، شاید هم بازی زیبایی از کار در نیاید. یک بازی ملاک نمی‌شود، مهم آن است که شرایط ما بسیار خوب است و روند رو به رشدی داریم و این یعنی آنکه به شرایط ایده‌آل هم می‌رسیم.

حریف استقلال هر روز، قدرتمندتر از دیروز!

باشگاه الریان، تیم سوم جدول لیگ فوتبال قطر روز سه‌شنبه رسما الوارو فرناندز اروگوئه‌ای را از تیم شیکاگو فایر خرید.

علی سالم عفیفه، مدیر باشگاه الریان در این خصوص اعلام کرد که آلوارو برای آزمایشات پزشکی به دوحه خواهد رفت و طبق توافق و تمایل طرفین، قرارداد وی در پایان فصل، برای شش ماه دیگر قابل تمدید است.

از طرف دیگر، باشگاه الریان اعلام کرد که قرارداد دیگو آگری سرمربی اروگوئه‌ای خود را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرده است.

بنا بر این گزارش نیلمار و تاباتای برزیلی و چو یونگ کره‌ای (کره جنوبی) از دیگر بازیکنان خارجی تیم الریان، حریف استقلال در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.