اخبار باشگاه استقلال از زبان امیری / توافق با توزی،وضعیت جانواریو،نظرات قلعه نوعی

۰۸م آذر ،

اخبار باشگاه استقلال از زبان امیری / توافق با توزی،وضعیت جانواریو،نظرات قلعه نوعی

فارس: خبرها باشگاه استقلال : علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص شرایط تیم این تیم توضیح داد.

به گزارش فوتبال آنلاین علی امیری در مورد مذاکرات باشگاه استقلال با سپاهان برای معاوضه میثم حسینی با زنیدپور اظهار داشت: باشگاه استقلال هیچ مذاکره ای با سپاهان بابت معاوضه این دو بازیکن نداشته است. بحث هایی برای حضور جمشیدیان داشته ایم که هنوز این مذاکرات ادامه دارد. ما به دنبال زنیدپور نیستیم. شب قبل با امیر قلعه نویی در هتل المپیک جلسه ای داشتیم و او هنوز لیست خروجی و ورودی به باشگاه نداده است و حتی شب قبل هم تاکید کرد که لیست مازاد نداریم مگر اینکه بازیکنی خودش نخواهد در استقلال بماند.

وی افزود: قلعه نویی گفت یکی دو بازیکن به وی مراجعه کرده و گفته اند اگر به تیم دیگری بروند بازی های بیشتری به آنها می رسد. البته قلعه نویی به این بازیکنان اعلام کرده همه چیز باید بعد از بازی با داماش در هفته پایانی نیم فصل اول بررسی شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد جذب حاج صفی نیز گفت: او از بازیکنان ارزشمند فوتبال ماست که هر تیمی دوست دارد بازیکنی مثل او داشته باشد اما می دانیم که این بازیکن سرباز است و باید در تراکتورسازی بماند و از طرفی با سپاهان هم قرارداد دارد و به همین سبب از ابتدا هم به دنبال جذب او نبودیم.

امیری در خصوص اینکه گفته می گردد توزی از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرده و فیفا به استقلال برای پرداخت مطالبات او مهلت داده است، گفت: چنین چیزی نیست. روز دوشنبه با مدیربرنامه و وکیل توزی جلسه ای داشتیم و به توافقات خوبی هم رسیدیم. توزی برای ۱۰ بازی که برای استقلال انجام داده طلب مطالباتش را کرده و ما تاکنون هیچ پرداختی به توزی نداشته ایم.

وی در خصوص آخرین وضعیت جانواریو گفت: این بازیکن فردا MRI می گیرد. در چند روز قبل هم گزارش پزشک تیم در مورد این بازیکن خوب بوده است.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.