اخبار تئاتر:تمدید مهلت ارسال آثار iبه جشنواره ˝هنر و رسانه˝۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

مهلت ارسال آثار iبه اولین جشنواره ˝هنر و رسانه˝ تمدید شد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، دبیرخانه جشنواره “هنر و رسانه” با اعلام این خبر ضمن قدردانی از خبرنگارانی که در مهلت اعلام شده، تا پایان مهر ماه نسبت iبه iبه ارسال آثار خود اقدام نمودند، iبه سبب درخواست های متقاضیان شرکت در این جشنواره و همچنین iبه منظور فراهم شدن زمینه‌های مشارکت بیشتر اهالی رسانه، مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ آبان تمدید نمود.

نخستین جشنواره هنر و رسانه iبه همت معاونت هنری با موضوعات هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، آموزش هنر و مد و لباس در سه بخش روزنامه‌ها و نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه اینترنتی‌های خبری و همچنین رادیو تلویزیون برگزار خواهد شد.

مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه اینترنتی‌های خبری می‌توانند آثار خود را در بخش های خبر و گزارش تفسیری خبری، گزارش تفسیری(توصیفی/ تحلیلی/ تحقیقی)، نقد، مقاله و تحلیل، یاداشت و سر مقاله، مصاحبه، عکس و گزارش تفسیری تصویری و تیتر iبه دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. در بخش رادیو تلویزیون نیز گزارش تفسیری‌های خبری و غیر خبری پذیرفته می‌شود.

با تمدید مهلت ارسال آثار فعالان رسانه که در فاصله شهریور ماه ۱۳۸۹ تا پایان شهریور ماه نسبت iبه انتشار یافتن مطلب با موضوع هنر در خبرگزاری‌ها، مطبوعات، رادیو و تلویزیون اقدام نموده‌اند می‌توانند با ارسال آثار خود در اولین جشنواره “هنر و رسانه” شرکت نمایند.

متقاضیان شرکت در جشنواره باید سه نسخه آثار خود را تا پایان وقت اداری روز دوشنبه پانزدهم آبان ماه به دبیرخانه جشنواره iبه نشانی خیابان حافظ،خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت،معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر روابط عمومی ارسال نمایند. همچنین امکان ارسال نسخه pdf یا اسکن شده آثار از طریق اینترنت iبه آدرس www.honari.farhang.gov.ir نیز فراهم خواهد بود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.