اخبار تئاتر:مودبیان با ˝قرارداد˝ iبه ایرانشهر می‌رود۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

کارگردان، مترجم و مدرس تئاتر از اجرای نمایش ˝قرارداد˝ در تماشاخانه ایرانشهر و ˝بوفالوی آمریکایی˝ در مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

داریوش مودبیان در رابطه با فعالیت‌های خود در عرصه هنرهای نمایشی iبه خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: هم اکنون iبه سبب فعالیت و حضور در مجموعه‌ای تصویری مستقیم با تئاتر ارتباط ندارم اما ترجمه آثار را همچنان انجام می‌دهم.

مترجم و کارگردان تئاتر ادامه داد: فروردین و اردیبهشت سال ۹۲ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نمایش “قرارداد” را بروی صحنه می‌برم، اجرای این نمایش در برنامه سال آینده این تماشاخانه قرار دارد.

مودبیان با اشاره iبه حضور خود iبه عنوان بازیگر علاوه بر کارگردانی این نمایش گفت: نمایشنامه این اثر را خودم ترجمه نموده‌ام و موضوع آن در رابطه با جهان امروز و بعد آن است و داستان نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در هتلی اقامت دارد و با جوانی که نگهبان آن مکان است آشنا می‌شود و حوادثی که با ارتباط این دو با هم اتفاق می‌افتد.

وی با شاره iبه این موضوع که این اثر از آثار برجسته تئاتر معاصر است بیان نمود: این نمایش طنز گروتسک است طنزی که لبخندی تلخ را iبه لب تماشاگر می‌آورد.

مودبیان عنوان نمود: همچنین در نظر دارم سال آینده نمایشی با نام “بوفالوی آمریکایی” نوشته دیوید ممت با ترجمه خودم را در مجموعه تئاتر شهر با توجه iبه درخواست مسئولان بروی صحنه ببرم.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.