اخبار جام حذفی؛ ابومسلم ابومسلمی صعود کرد

۳۰م آذر ،

اخبار جام حذفی : مهاجم تیم فوتبال ابومسلم مشهد بعد از تعویض گرمکنش را به زمین زد و راهی رختکن شد.

به گزارش فوتبال آنلاین در ادامه مرحله یک هشتم جام حذفی ابومسلم از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد و در حضور حدود  ۱۰ هزار تماشاگر به مصاف صبای قم رفت. این بازی در طول ۹۰ دقیقه بدون گل به پایان رسید تا برای تعیین تیم برنده بازی‌ به وقت اضافه کشیده شود و در وقت اضافه‌ ۳ گل رد و بدل شد و ابومسلم ۲ بر یک صبای قم را شکست داد.

 دقیقه ۱۰۱ فرزاد حمیدی و یونس شاکری در دقیقه ۱۱۷ برای ابومسلم گلزنی کردند و سعید حق‌جو در دقیقه ۱۱۵ گل صبا را به ثمر رساند.

ابومسلم به این ترتیب به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد و در این مرحله در روز ۲۰ دی باید به مصاف برنده دیدار استقلال و گهر دورود برود.

دیداری که قرار بود امروز برگزار شود؛ اما به سبب بارش شدید باران در شهر دورود لغو شد.

احمد صالحی داور مسابقه به کریم اسلامی و سعید لطفی از صبای قم و جواد ضیغمی از ابومسلم کارت زرد نشان داد. مجید حیدری بازیکن صبا هم در دقایق پایانی مسابقه اخراج شد.

محمود فکری مربی صبا هم در وقت اضافه دوم از روی نیمکت اخراج شد.

ابومسلم در مرحله یک شانزدهم نیز تیم لیگ برتری پیکان را حذف کرده بود.

دیدار دو تیم صبای قم و ابومسلم مشهد در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد و احمد صالحی داور مسابقه ابتدا محمود فکری بازیکن تیم صبا را از روی نیمکت اخراج کرد.

*محسن بیات بازیکن صبا رفتار زشتی با بازیکن ابومسلم داشت و به سبب خطا روی خودش گردن بازیکن ابومسلم را گرفت و ضربه‌ای به این بازیکن ابومسلم زد. داور هم البته به بازیکن ابومسلم به سبب خطا کارت زرد نشان داد اما بیات هم به شیوه خود بازیکن خطاکار ابومسلم را تنبیه کرد.

* در دقایق پایانی مسابقه مجید حیدری مدافع صبای قم با مشت به بینی غلامعلی‌تبار کوبید و این بازیکن ابومسلم را به شدت مضروب کرد. به طوریکه او دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد و به خارج زمین هدایت شد تا به مداوای بینی پراز خونش رسیدگی شود. داور مسابقه هم مجید حیدری را با کارت قرمز جریمه کرد. احتمال محرومیت این بازیکن از سوی کمیته انضباطی به سبب این رفتار غیر ورزشی وجود دارد.

تیم ابومسلم دو بر یک در این بازی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید. تا با برنده دیدار استقلال و گهر بازی کند.

هادی اصغری مهاجم تیم ابومسلم به سبب تعویض در نیمه دوم عصبانی شد و گرمکن خود را به زمین کوبید و راهی رختکن شد. اصغری حتی روی نیمکت هم ننشست. محمد منصوری بازیکن سابق پرسپولیس به جای او وارد میدان شد.

صمد مرفاوی سرمربی تیم صبا و محمود فکری قبل از مسابقه با ابومسلم حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند. آنها اعلام کردند طبق مقررات فقط باید در سالن نشست خبری با خبرنگاران حرف بزنند.

* بهمن طهماسبی مهاجم تیم صبا در این بازی بر روی نیمکت ذخیره‌هاست و در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت.

*ماموران انتظامی حضور چشمگیر و گسترده‌ای در ورزشگاه دارند. در بازی قبل ابومسلم و پیکان سرمربی پیکان از حضور کم ماموران انتظامی در ورزشگاه گلایه کرده بود.

*جایگاه خبرنگاران کاملا خلوت و منظم است و مسئولان ورزشگاه ثامن الائمه مانع از حضور اشخاص غیرخبرنگار در جایگاه خبرنگاران شده‌اند. در بازی قبلی برابر پیکان جایگاه خبرنگاران در تصرف تعدادی از تماشاگران بود.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.