اخبار جدید از حواشی بازی استقلال و پرسپولیس

تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای هشتاد و سومین بار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

* ساعاتی پیش از شروع رقابت سنتی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در محل بلیت فروشی مجموعه ورزشی آزادی درگیری شدیدی میان هواداران استقلال و پرسپولیس رخ داد که این درگیری برای دقایقی هر لحظه بیشتر می‌شد.

اختلاف هواداران از کری‌خوانی عادی شروع و در نهایت به درگیری ختم شد. لیدرهای دو تیم نیز در میان این درگیری‌ها حضور داشته‌اند. در حالی که برای مدتی شدت درگیری بیشتر می‌شد، نیروی انتظامی به این درگیری ورود کرد و درگیری پایان یافت. همچنین تعدادی از افراد حاضر در این درگیری از سوی نیروی‌ انتظامی به اتهام نزاع دسته‌ جمعی بازداشت شدند.

* در حالی که مسئولان برگزاری دربی ۸۳ تلاش می‌کنند جو مثبت و شادی را در ورزشگاه ایجاد کنند یک اتفاق خارج از پیش بینی رخ داد. مهدی شکوهی خواننده جوان پاپ ایران در بخشی از برنامه پیش از بازی در حال اجرای یکی از آثارش به صورت زنده بود و ابتدا به سمت هواداران پرسپولیس رفت و به شدت با استقبال آنها رو به رو شد اما وقتی که به سمت هواداران استقلال رفت، هواداران استقلال به شدت علیه او و پرسپولیسی‌ها فحاشی کردند و در ادامه شروع به پرتاب بطری آب به سمت او کردند و این خواننده پاپ ترجیح داد سریعتر به سمت پرسپولیسی‌ها برگردد و بعد از پایان آهنگش، محیط کنار زمین را ترک کند!

* موسی سلامت هوادار قدیمی پرسپولیس در کنار زمین قرار دارد و با استقبال هواداران این تیم رو به رو شده است.

* امید عالیشاه که برای زدن کرنر به سمت راست زمین استقلال رفته بود، با بطری آب مورد هدف هواداران استقلال قرار گرفت. همچنین در مقابل جایگاه تیم فوتبال پرسپولیس یک نارنجک منفجر شد.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه حدود ۷۵ هزار نفر اعلام شد. چیزی حدود پنج هزار صندلی در این دیدار خالی بود که متعلق به هواداران استقلال بود.

* هواداران پرسپولیس از پرچم بزرگی که اخیرا تهیه کرده اند رونمایی کردند. این رونمایی قبل از آغاز دربی بود.

* کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz)، مارکار آقاجانیان، اوسیانو کروز(Oceano da Cruz)، جواد نکونام و دن گاسپار(Dan Gaspar) کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران نیز به ورزشگاه آمدند.

* سید احمد خمینی نوه یادگار امام نیز در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* در حالی که دروازه‌بانان دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال گرم کردن خود بودند، بازیکنان استقلال بعد از دقایقی وارد زمین ورزشگاه آزادی شدند و هواداران استقلال برای استقبال از آنها پنج پرچم بزرگ را که از قبل آماده کرده بودند، روی سکوها پهن کردند. یکی از این پرچم‌های بزرگ پیراهن علیرضا منصوریان در دوران بازی‌اش بود و یکی دیگر منقش به دو ستاره بود که به دو قهرمانی استقلال در آسیا اشاره دارد.

* به صورت مشخص هواداران بیشتری از تیم پرسپولیس از بازی استقبال کرده‌اند و سکوهای خالی بیشتر متعلق به استقلالی‌ها است.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.