اخبار خودرو:جان سپردن راننده کامیون در اتوبان iبهشت زهرا، ۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

جان سپردن راننده کامیون در اتوبان iبهشت زهرا

عصر خودرو : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی مرگبار یک کامیون ۱۰ تنی خاک در اتوبان iبهشت‌زهرا (س) خبرداد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ وقوع اتفاق واژگونی یک دستگاه کامیون در ساعت ۷:۳۶ صبح روز چهارشنبه iبه سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و iبه دنبال آن آتش‌نشانان iبه محل اتفاق اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل ملاحظه نمودند یک دستگاه کامیون ۱۰ تنی خاک در اتوبان iبهشت‌زهرا (س) حوالی iبهشت زهرا (س) از مسیر منحرف و واژگون شده است.
ملکی با بیان اینکه خاک داخل این کامیون iبه سطح جاده ریخته بود، اظهارکرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل در مرحله اول نسبت iبه نجات جان و خارج‌کردن راننده میانسال این کامیون از داخل کابین خودرو که iبه شدت در هم پیچیده بود اقدام نمودند.
ملکی اضافه‌کرد: پس از خارج‌کردن راننده از داخل کابین کامیون توسط آتش‌نشانان و تحویل وی iبه عوامل اورژانس مرگ وی توسط آنان تایید شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان نسبت iبه ایمن‌سازی محل اقدام نمودند، گفت: آتش‌نشانان پس از تحویل‌دادن محل iبه عوامل شهرداری iبه عملیات خود خاتمه دادند و عوامل شهرداری مشغول جمع‌آوری خاک از سطح جاده شدند.

چهارشنبه ۳ آبان   ۲:۱۶

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.