اخبار خودرو:جزییات قیمت خودرو تحویلی شهریور و مهر، ۴ آبان ۹۱

این خبر امروز پنجشنبه ۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

جزییات قیمت خودرو تحویلی شهریور و مهر

متقاضیان خودرو در شهریورماه می توانند خودروی خود را iبه نرخ گذشته تحویل بگیرند اما متقاضیانی همانند شما که در مهرماه ثبت نام نموده اید خودرو خود را با نرخ تازه تحویل خواهید گرفت.

به گزارش تفسیری «عصرخودرو»، اگرچه این روزها خبرآنلاین در بخش مشکلات مردم iبه این نکته اشاره نموده که مقاضیان خودرو در شهریورماه خودروی خود را iبه قیمت گذشته و متقاضیان خرید خودرو در مهرماه خودرو خود را iبه نرخ تازه تحویل خواهند گرفت بازهم بعضی از خوانندگان این پرسش را مطرح می نمایند که خودرو ثبت نامی خود در مهرماه را iبه چه نرخی تحویل می گیرند.
روز گذشته یکی از خوانندگان می نویسد: با سلام اینجانب یک دستگاه تیبا از شرکت سایپا پیش خرید نمودم در تاریخ ۱۲ مهرماه که طبق شرایط فروش بایستی در آبان تحویل دهند سوال من این است که آیا در آبان ماه خودرو تحویل می گردد یا تاخیر دارد و قیمت آان ۱۲۸۵۰۰۰۰ هزار تومان است یا نرخ تازه ۱۵۴۳۰۰۰۰ تومان؟
این درحالی است که براساس اظهارات مسوولان، متقاضیان خودرو در شهریورماه می توانند خودروی خود را iبه نرخ گذشته تحویل بگیرند اما متقاضیانی همانند شما که در مهرماه ثبت نام نموده اید خودرو خود را با نرخ تازه تحویل خواهید گرفت.

پنجشنبه ۴ آبان   ۵:۴۸

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.